”Gryden, der koger over”

Der er elementer i Breiviks karakter af at være en klovn og en selvbestaltet nar.

Morderen Breivik er ikke alene et uberegneligt monster. Der er også elementer i hans karakter af at være en klovn og en selvbestaltet nar. Det må være konklutionen på hans handlinger og abnorme selviscenesættelse.

Han har opnået det modsatte af det, der har været nævnt som hans motiv. Han er gået fjendernes ærinde. Ud over tragedien i Norge er det i nogen grad lykkedes ham at sætte det i årevis på demokratiets og Grundlovens grund hæderlige og vigtige oplysningsarbejde omkring islam og farerne ved den omfattende islamisering i Danmark og det øvrige Europa, som flere foreninger, enkelt personer og Dansk Folkeparti står inde for, i et dårligt lys – for at sige det mildt!
Breivik har derimod givet vind i sejlene til politikere og andre – de politisk korrekte, de i godhedens navn eller af had til sit eget land – tilhængere af islam og islamiseringen og vor tids opfattelse af en multikultur ved hjælp af islamiseringen. Og det uden nogen som helst anfægtelser over de mord/massemord og lidelser det vil komme til at koste i en fremtid med islam ved roret.

Det tæppebombardement med hvilket medierne ”har dækket” tragedien ligger langt ud over saglig oplysning og at vise medfølelse for ofrene. Det kan bedst beskrives som ”Gryden, der koger over” indtil hele landet og ud over alle grænser er dækket af grød!

7 comments

  1. Torgeir E.

    På vegne av Norge ber jeg om unnskyldning for det A-Breivik gjorde.
    Dog, jeg håper fortsatt at vi kan se med åpne øyne, hvilken trussel Islam er for Skandinavia, Europa!
    Mine beste ønsker for mine danske brødre og søstre!
    Torgeir – Sarpsborg – Norway

  2. charles nielsen

    Til lasse. Hvad Anders Breivik har gjort, er noget lort: Nu er han i pinalhuset. Eftervirkningerne: Nu holdes der rigtig øje med Islamkritikerne.
    Jeg vil indrømme, at jeg har en uforsonlig holdning til islam, fordi islam og koran har en uforsonlig holdning til os vantro. Jeg helmer ikke før Islam er ude af Danmark, det er 100% sikkert.
    Selvom at dette er sket i norge, så absolut ikke til at holde op med at skrive, med at bekæmpe Islam på fredelig vis og inden for lovens rammer.
    Men som du kan se, og alle andre kan se, er at Anders Breivik’s tanker er til at forstå, men ikke hans handlinger. Han havde åbenbart fået nok af den uansvarlige indvandringspolitik. De unge demokratiske spirer, kan jo ikke gøre for, hvad de gamle demokratiske har gjort. Det er lige her jeg synes at katastrofen ligger. Jeg prøver bare , at analysere dette problem, for grunden til misgerningen må ligge der omkring. Jeg er meget nervøs, hvad der vil ske hvis rød stue år magten. Skattestigning er følgen af det hvis de få magten. Vi ved jo alle, at de fleste skattekroner går til kulturberigelsen, krigen i Libyen og andre steder, og en masse kr til nødhjælp i de muslimske lande. Hjælper vi de kristne, som bliver brændt levende i Nigeria, jeg gider ikke at nævne mere, for der er masser. Medierne omtaler det med en larmende tavshed, fordi det er ikke politisk korrekt at nævne sådan noget. Regering og folketing, politi, myndigheder, samt godhedsindustrien skulle skamme sig og pakke sammen, eller gøre noget ved den nu. For der bliver mindre og mindre tid til at gøre det. Jeg er fuldtud klar over, at vi danskere må trække det store læs en dag. Jeg forstår Anders Breivik’s tanker og hvorfor (Uansvarlig indvandringspolitik), men jeg forsvarer ikke hans handlinger. Det vil jeg håbe I alle vil huske, de der læser dette.

  3. charles nielsen

    Vi alle ved da at det er venstrefløjens røde stue, med deres indvandringspolitik der har hoveparten af skylden af denne misgerning, som Anders Breivik har gjort. Manden er hverken psykopat eller sindsyg. Hvis han er noget af delene har den uansvarlige indvandrings politik gjort sådan at ventilen røg af. Det må vi se i øjnene.

    For mig at se, er der altid nogen i blandt os der ikke kan skelne og, som bare er fordømmende. De tænker kun på det forfærdlige der er sket, man aldrig på hvorfor. Det er i min optik meget forkert, fordi det bliver man ikke klogere af og derfor bliver man handlingslammet. Disse (nogen) Tror man forsvarer vedkommende der udførte denne grusomme handling, så disse (nogen) er i mine øjne småt begavet.

  4. lasse.

    Ja han har skadet sagen meget men vent og se mediernes heksejagt på islamkritikkere vender snart og giver bagslag.