Hvad skal man gøre ved muslimske indbrudstyve?


George, en ældre mand fra Dearborn, Michigan var ved at gå i seng, da hans kone fortalte ham, at han ikke havde slukket lyset i haveskuret, som hun kunne se fra soveværelsesvinduet.

George åbnede bagdøren for at gå ud og slukke lyset, men så at der var en bande muslimer i skuret, der var igang med stjæle hans ting.
Han ringede til politiet, som spurgte: “Er nogen af dem inde i dit hus?”

Han sagde: “Nej,” men de har brudt ind i mit haveskur og er ved at stjæle fra mig.

Den vagthavende politimand sagde: “Alle patruljer er optaget. Du skal låse din dør og så vil vi sende en patrulje ud til dig når vi har en ledig. “Okay”, sagde George.

Han lagde røret og talte til 30 sekunder.

Så ringede han til politiet igen.

“Hej, jeg ringede til dig for et par sekunder siden, fordi nogle muslimer var ved at stjæle ting fra mit skur. Nå men nu behøver du ikke at bekymre dig om dem, for jeg har lige skudt dem. “Så lagde han røret på.

Inden for fem minutter var seks politibiler, et SWAT team, en helikopter plus to brandbiler, en paramediciner, og en ambulance dukket op på hans bopæl og fangede tyvene på fersk gerning.

Den vagthavende politibetjent sagde til George: “Jeg troede at du sagde, at du havde skudt dem? ”

George sagde: “Jeg troede, du sagde, at der ingen politibetjente var til rådighed?

Griner fra Barenakedislam

5 comments

  1. H.Kristensen

    Den er go’ hver gang man laeser den.
    Muslingerne behoever ikke at forstaa humoren, bare de forstaar meningen.

    Loes problemet ved at stemme paa DF.

  2. Charles Nielsen

    Nemlig: sådan skal det gøres, så kan stik-iren-drengene få fingeren ud. Så det er ikke bare humor. det kan også blive til virkelighed. !!

  3. Kirsten Madsen

    Den er rigtig god – og til efterligning!
    En muslim vil garanteret ikke forstå humoren i den!