Dansk politi diskriminerer danskerne

Danskere må ikke bære hovedbeklædning, men muslimer må bære hovedbeklædning på pasfotos

Hvis det er af sikkerhedsmæssige grunde at man skal kunne identificere en person på et pasfoto, så er det diskriminerende, at muslimer kan få lov til at bære hovedbeklædning og danskere ikke kan.

Hovedparten af de terrorangreb der er foregået i verden er begået af muslimer. Ingen terrorangreb er begået af rigtige danskere. De såkaldte danskere der har forsøgt at begå terrorangreb er tilløbende muslimer, der uretmæssigt har fået dansk statsborgerskab.
Diskrimineringen fra politiet mod danskerne begrundes med religion, og da det netop er den voldelige religion islam der står for terrorangreb, er det da helt vanvittigt, at muslimerne får lov til at bære hovedbeklædning og at almindelige danskere, der måske er lidt flove over halvmånen, ikke får lov til at dække den med hat.
Men denne diskriminering mellem islams følgere og danskerne er desværre kun en ud af mange. Læs her

Er du træt af denne diskriminering, så bliv aktiv modstandsmand/kvinde idag! Læs her

4 comments

  1. hannah

    @mads
    arabernes forfædre hvem er så det og er S. Arabien ikke arabernes fædreland? Og hvilken terror op fandt Jøderne? Ved du at Medina faktisk tilhøret Jøderne indtil de blev de fleste blev myrdet og resten bedt om at pakke og rejse, de ejede det mest af det frugtbare jord i S. Arabien efter som at de eneste som gad arbejde og kunne andet end begå terror var og er Jøderne.

  2. Kenneth Århus

    Hej Anders

    Tak for en god hjemmeside.
    Det er rart at se du tager fat på en problemstilling, som jeg synes er Danmarks største problem, sammen med uligheden, nemlig diskrimination.
    Jeg vil meget gerne tage imod tilbuddet om at blive aktiv modstandsmand, da vi i dagens Danmark befinder os i en situation. som på mange måder kan sammenlignes med situationen under krigen. Derfor synes jeg også det er rigtig godt du tør trække den parallel. Magthaverne har det jo med at blive rasende og sige man “trækker nazikortet”, men hvorfor IKKE trække nazikortet hvis det kan vække folk og når situationen nu rent faktisk ligner?!

    Jeg bor i Århus og oplever utrolig megen diskrimination på alle niveauer, og her mener jeg som ufrivillig tilskuer. Som arisk og blond, kan man ikke undgå at komme til at tænke på, hvor ofte det så ikke sker i hverdagen, hvis man tilhører en udsat minoritetsgruppe. Her taler jeg om hvisken og helt over i tilråb, som jeg har hørt i bussen MANGE gange og på åben gade. Tilråb af grov racistisk karakter…”Perker, rejs hjem” osv osv.
    Endvidere har jeg med egne øjne set mørklødede kunder i langt pænere tøj end mit, blive afvist på diskoteker, hvor jeg aldrig er blevet afvist. Det er ikke bare ulovligt, men en skamplet på vores land at ting som hører hjemme i før-60erne i sydstaterne i KKK områder i USA, sker HER i vores land og rent faktisk i 2011.
    Og kunne nævne 1000 andre eksempler af diskrimination af ulovlig eller blot kvalmende karakter. Som tilskuer føler man sig altid enormt hjælpeløs og det gør ondt i hjertet at se at så mange hadske mennesker er spiret frem i vores engang så dejlige næstekærlige land.
    Og som du siger tit, Anders, er det jo præcis sådan Hitler kom til magten – båret frem af den frygt og det had, han selv havde skabt. Lad det IKKE ske igen, siger jeg! Jeg vil meget gerne have vejledning i hvordan jeg bliver aktiv modstandsmand og hjælper til med at bekæmpe diskriminationen,
    På forhånd tak og tak for det gode modstandsarbejde

    Venlig hilsen Kenneth

  3. P.H. Bering

    Nej, det var bestemt ikke jøderne, “der opfandt terroren.” Men måske hører Mads Hansen til de efterhånden mange årgangs, som aldrig har lært historie?

  4. mads hansen

    Næ nej der har du sgu ikke styr på dine facts oprindeligt var Palæstina, Palæstina/tilførte arabernes forfædre, men så kom de flygtede slaver fra Egypten (Jødedom begynder) og folk i området accepterede dem.

    Men det var Romerne der fordrev Jøderne væk til Europa hvorefter Zionist terrorist gruppen blev dannet omkring 1900-tallet som havde det mål, at Jøderne skulle have deres eget land.

    man skal jo huske jøderne ikke er så uskyldige som man tror da det faktisk er dem der opfandt terroren.