Læserne blogger

Ytringsfriheden under angreb - SIAD lader nu også læserne blogge.

Integrationen er et blegt fatha morgana.

Jeg vil nu fortælle lidt om hvordan jeg har mine erfaringer med indvandrer fra muslimske lande. Jeg har været forsøgt overfaldet og bestjålet 5 gange på 5 år. I alle tilfælde af indvandre fra muslimske lande.
Jeg har til sammenligning ALDRIG været antastet eller bestjålet af nogen før.
Ingen af de implicerede blev anholdt, eller retsforfulgt.
Een af gangene var det fordi jeg bad en muslim om ikke at ryge i en bus. Derpå blev jeg sparket i ryggen på vej ud af bussen.
Hvornår er det tid at gribe ind ? hvor mange liv skal det kræve?
Jeg har i alle tilfælde selv taget affære. Jeg håber at racisme paragraffen må blive anvendt når muslimer angriber Danskere, alene fordi de ikke er muslimer.!!

C.Petersen

2 comments

  1. Kirsten Madsen

    Jeg formoder, vi er mange, der synes, at det er ufatteligt, at racismeparagraffen kun gælder den ene vej, for danskerne. Både fysisk og verbalt!
    Er årsagen, at vore politikere i overensstemmelse med vennerne i EU i virkeligheden står i ledtog med muslimerne? Således at muslimerne udgør det ”værktøj”, der anvendes til at destabilisere og dermed nedbryde nationalstaterne. Med andre ord den fremgangsmåde, der er taget i anvendelse for at fuldføre planerne om et multikulturelt (læs islamiseret) Eurabia. Det er grusomt – og sådan set også naivt i betragtning af hvilke mål islamismen har sat sig, Verdensherredømmet, I Fredens Hus.