Læser opfordrer til at maile folketinget

Racisme og etnisk udrensning i Libyen
http://hodja.wordpress.com/2011/10/26/racisme-og-etnisk-udrensning-i-libyen/#comment-191260

Jeg har nu skrevet til folketinget igen. Emailadress dertil: postbrug@ft.dk

Her er brevet, og I må gerne give jeres besyv med, alt hvad der kan findes på af sandheder.
——————

Tak for krigen i Libyen: Her ser vi frugterne af dette humanistiske træk, ved at redde civilbefolkningen.

Hertil vil jeg spørge jeg:
Var det nu så klogt at gå i krig i Libyen. Og tvinge dette folk til demokrati ??.

Synes I på tinge at det er bedre nu siden Gadaffi er borte ??

Er det godt, at I på tinge har støttet etniske udrensninger, f.eks her i Libyen ??
Hvornår finder I på tinge ud af, at det ikke fører til noget godt, at hjælpe Muslimer ??.

Vil denne hjælp føre til fred. ?? (Svar kort og godt, Ja eller Nej)

Var det ikke en ide, at hjælpe de forfulgte kristne i stedet for disse flagbrændere. ?? (Svar kort og godt, Ja eller Nej)

Jeg ser at I på tinge ikke retter ind efter grundloven § 67.

Hvor længe vil I på tinge tillade Sarialov, at være på dansk jord ??.

Hvor længe vil I på tinge tillade at bøsser og andre med en anden sexuel orientering, at blive forudlempet, f.eks Nørrebro og andre steder ??.

* Hvor længe vil I på tinge tillade den Pædofile koran og islam (usædelighed), at være på dansk jord ??.

* Forklaring til denne linie: Muhammed født år 571. I år 624 blev den gamle gris på 53 år gift med en lille pige (Aisha 6 år). I år 627. Fuldbyrdelse af dette ægteskab da Aisha blev 9 år. Derfor liniens udseende.

Jeg græmmes ved at der kan udføres sådan en dumhed.

Vh Charles Nielsen

Ps
Jeg forventer svar på spørgsmålene.

Jeg har nu ikke lagt fingrene imellem, for jeg syntes I der ovre på tinge skulle have en opsang.
I kan ikke være det bekendt det i har gjort. I på tinge var enige om krigen i libyen.
Lad så endelig være med at sende aben videre, for i har allerede een abe hver.

2 comments

  1. Charles Nielsen

    Jeg tror du har ret. Lars, i det du skriver.
    De venter indtil pøblen går i gang, og ballonen er gået op.

  2. lars

    glem det, hvad regner du med at de vil svare? “ja du har ret og vi tog fejl”? det sker aldrig nogensinde.