Skoleinspektør fra Gullestrup skole udviser fatal uvidenhed og ansvarsforflygtigelse

Skoleinspektør Jakob Erikstrup fra Gullestrup skole er et skoleeksempel på hvordan vores børn dag efter dag, år ud og år ind lider under skoleledelser og skolelæreres fatale uvidenhed, uvilje mod at tage ansvar og en katastrofal konfliktskyhed når det kommer til håndteringen af muslimske børn og unges opførsel.

I lørdags blev to piger på bare 9 og 10 år passet op på legepladsen i Gullestrup af en somalier og truet med kniv til at gå ud i en nærliggende skov. Her voldtog somalieren den 10-årige mens det lykkedes den 9-årige at flygte. Nu bliver episoden behandlet på Gullestrup skole hvor pigerne går. Skoleinspektør Jakob Erikstrup udtaler til JP at man forsøger at forklare børnene at man ikke skal hade hele Afrika når man får at vide at gerningsmanden har afrikansk udseende og at man skal huske på at det kun er én person der har begået forbrydelsen. Jo tak vi kender smøren, vi er allesammen mennesker og måske har han haft det svært som barn ham somalieren.

Det burde være et krav til både skoleledelse og skolelærere at sætte sig grundigt ind i islam for det første p.gr.a at størstedelen af de fremmede i skolerne er muslimer og for det andet fordi islam står i så fundamental kontrast til det sekulære og demokratiske samfund. Voldtægten af den 10-årige pige er fuldt lovligt ifølge islam, da man kan behandle “vantro” som man har lyst. Profeten muhammed som er alle muslimers forbillede voldtog slaver og vantro og giftede sig med Aisha da hun var 6 år og fuldbyrdede ægteskabet med hende da hun var 9.

Det er ikke mindre end en katastrofe og en skændsel overfor vores børn at de skal være gidsler i denne afskyelige leflen for en kultur som behandler piger og kvinder som en ejendom, som anser ikke-muslimske piger og kvinder som ludere, som ikke er forpligtet til at følge andre landes love og regler idet koranen og shariaen ifølge islam står over alt.

Muslimer er mennesker ligesom alle andre, ja rigtigt, men faktum er at islam er en ondsindet ideologi som hjernevasker muslimer fra de bliver født. Det er et faktum som alle – specielt vores politikere, skoleledere og skolelærere – skal vide for at kunne beskytte vores land og vores børn bedst muligt. Det gør os ikke til kynikere at indse dette – tværtimod – det gør os til kynikere overfor vores børn – ikke at ville indse det.

12 comments

  1. Global Investment Funds

    Stop islamiseringen af Danmark is informative and well thought out, I will certainly return to view your posts

  2. Rikke

    Overskriften til denne artikel siger at Jakob udviser uvidenhed, men er der nogen i denne sammenhæng som er uvidende, så er det da stifterne af denne side og alle de som har kommenteret!
    For lige at svare Poul Berg, Kim har ikke haft mulighed for at tage de sidste år af sin folkeskolegang på Gullestrup skole, da den kun går til og med 6 klasse, hvilket er almindeligt for skoler i små byer.
    Tilbage til uvidenheden.. Er der nogen af jer som har været i Gullestrup?? Sikkert ikke, jeg har brugt en stor del af min barndom i Gullestrup, og aldrig har jeg følt mig utryg derude! Jeg er etnisk dansker og pige, så burde jo efter jeres opfattelse være meget udsat når jeg færdes derude!
    Jeg kender Jakob, og synes han har klaret denne sag meget fint. Hvad skulle han have gjort? Smidt alle de somaliske elever ud af skolen for hvad én somalier er sigtet for at have gjort? Han har fokuseret på skolen og eleverne i denne sag og ikke på jer og pressen som gerne vil piske en stemning op. Jakob har gjort hvad han kan i forhold til, at skolen kommer igennem dette på den mest hensigtsmæssige måde. At stemningen bliver endnu mere spændt hjælper ikke, hverken for pigen og hendes familie, eller for lokalsamfundet! Bryder mig heller ikke om jeres truende tone, skal vi alle have samme opfattelse som jer?!
    Jeg vil opfordre jer til at komme udenfor jeres egen lille osteklokke, og møde nogen fra en anden kultur, så vil I opleve at forskellen på “os” og “dem” ikke er så stor som I gerne vil have den skal være! Måske kunne vi alle lærer noget af hinanden.
    Til sidst vil jeg gerne kommentere jeres demonstration på søndag i Herning, fint emne, men er det kun de “fremmede” som ikke må voldtage jeres piger? Hvad med I demonstrerede imod voldtægt generelt og ønskede strengere straffe til alle, ikke kun dem I har fået set jer sur på!

  3. Poul Berg

    Kære Kim.
    Dejligt at høre noget positivt om Gullestrup Skole. Når du var så glad og tryg ved at gå der, hvorfor tog du så ikke de sidste år med også – det kunne måske have virket befordrende på dit danske, der halter lidt hist og her.
    Du priser skolen for at gøre meget godt for muslimer. Sikkert.
    Hver eneste gang, man fra myndigheders og skolers side gør noget, som opfylder ønsker – eller skal vi sige krav? – fra muslimers side, der bunder i den såkaldte religion islam, begår man en utilgivelig kulturel og landsskadelig handling, som mange vil blive stillet til regnskab for engang, når krigen er ovre.
    Du gør et stort nummer ud af, at skribenterne her udtalte sig, før man vidste noget om, hvem der havde gjort det. Ja, det var måske lidt overilet, men med viden om, at der var 99% risiko for, at det var et af Muhammeds børn, så turde man tage chancen. Og det gik jo i grunden rigtig godt.
    Stakkels danskfødte piger i dette land. De er en truet menneskeart. Forrådt af politikerne, forrådt af EU og forrådt af UN.
    Glædelig ramadan til dig, og glædelig jul til alle andre.

  4. kim christensen

    Aldrig har jeg hørt noget så dumt, jeg har gået på skolen i 6 år, og jeg kan da godt lige fortælle at de gør noget ved det. Skolen gør meget for muslimer, mere end i overhovedet ved, og der bliver også sunget morgensang. Ledelsen er god og man kan (jeg) kunne i hvertfald føle mig tryg. Synes det er dumt at i giver ledelsen skylden, de gør rigtig meget ud af at få alt på gode igen, undskyld hvis jeg lyder grov, men jeg finder det meget uacceptabelt at skrive om noget i ikke ved noget om!! Der er samling hvor vi snakker om tingene, der bliver sunget og hygget. Ja også gode gamle danske sange. Nej han burde ikke fyres!! Kan godt være han kunne have udtalt sig bedre er der nogle der mener, men for mig som læser jeres kommentare lyder det som om i bare “tror” at hvis ledelsen var bedre ville det aldrig have sket, altså voldtægten. I kender jo ikke engang den mistænkte/forbryderen dengang i skrev jeres kommentar. Jeg undskylder hvis jeg tager fejl på nogle områder vedr. jeres kommentare. Men ikke skriv om noget i ikke ved, tak! og gu bakker vi ham op, han gør rigtig meget for at hjælpe, okay jeg bakker ham ihvertfald op jeg ved ikke med de andre.

  5. Charles Nielsen

    En info om, hvad det drejer sig om:
    Jeg har ikke kunnet finde denne sangbog, og vil meget gerne have et link.

    Evt kunne vi så bruge nogle af sangene fra sangbogen, til evt demoer, Med armerede turbanner. Det kunne være som forslag: Et større dannebrog, med et mindre flag under, hvor kun turbannen vises. Altså denne famøse tegning uden ansigt. for at være lovlig.

    !!!!!!! SANGBOGEN: OG MELODIER, DER BLEV VÆK !!!!!!!
    N.F.S. Grundtvig var utrolig produktiv – således har han i en sangbog
    fra 1901 skrevet 91 ud af 272 numre ( Sangbog ved K Jensen Strellev ).

  6. Charles Nielsen

    Skoleinspektør Jakob Erikstrup fra Gullestrup skole, skulle fyres. Ved bare at hælde denne velkendte smøre ud.
    Jammen hvad har folk dog tænkt på, at stemme på sådan een. Jeg ved godt at jeg ikke må dømme over een kam, men noget siger mig: er det ikke generelt i skolerne, at der er lærere og alle andre ansatte, der har denne utopiske tanke, at ialammer kan intergreres.??
    Jeg vil se mere op til skolerne og deres ansatte, hvis de genindfører: bibelhistorien, katekismus, og morgensangen med fadervor, samlet for hele skolen inden timen begynder.
    Er Eks.
    I folkehøjskolens Sangbog stod i en tidligere udgave sangen
    ” Folkeligt skal alt være ” Grundtvig, 1848.

    vers 1:
    Folkeligt skal alt nu være,
    trindt om land fra top til tå.
    Noget nyt der er i gære,
    det selv tosser kan forstå.
    Men kan alt, hvad brister bødes
    med det ny, som først skal fødes?.
    Ved man også, hvad man vil
    mer end ” brød og skuespil “???

    I vers 4:
    Til et folk der alle hører,
    som sig regne selv dertil.
    Har for modersmålet øre,
    har for fædrelandet ild.
    Resten selv som dragedukke,
    sig selv fra folket udelukker.
    Lyse selv sig ud af æt, (slægt)
    nægter selv sig indfødsret.

  7. Jeanette Hansen

    Moralen skrider. Jeg er bange for at det kun er et spørgsmål om tid før den gængse holdning i Danmark omkring pigers sikkerhed bliver den samme som i Sverige. Eller nej, det sker ikke, for så er der egentlig ingen grund til at kæmpe længere, for hvis den holdning udbredes, så er alt jo muligt og folk åbenlyst så apatiske at der ingen redning er for dem.
    Skoleinspektøren udtalte til JP at Gullestrup ikke er værre end andre steder. Lige netop! Det er jo det der er så uhyggeligt, men åbenbart ikke for en gammel gråskægget nar der alligevel står på tærsklen til pension og snart med det ene ben i graven. Føj siger jeg bare!

  8. lars

    poul berg, har du et link til den historie fra oslo?

    her er iøvrigt en fra århus om muslimernes fortsatte forsøg på at udrense danskere fra gellerup: http://jp.dk/aarhus/uddannelse/article2614811.ece
    “Der er nogle bander af 16-18-årige drenge, der styrer området og chikanerer de unge med dansk baggrund ud af området. Det gælder både dem, som bor på kollegiet, og i området i øvrigt”

    måske noget for siad at kigge lidt nærmere på?

  9. Poul Berg

    I en del år har det været sådan, at religionslærere har haft let ved at lade sig overtale til at gå ud og spille fodbold i kristendomstimerne. Eleverne har været begejstrede (tror jeg nok), og læreren slap for at skulle fortælle de pinlige og fromme historier om en, de ikke troede på. – I hvert fald gjorde en af mine kolleger det.
    Selv forlod jeg lærergerningen i 88 for at blive selvstændig erhvervsdrivende – lige før den første muslim begyndte i skolen. Jeg tror nok, at det var meget heldigt, for ellers havde jeg sikkert siddet i et eller andet fængsel nu for fornærmelser mod Muhammeds afkom.
    Det er en direkte trussel mod danske børn, at de skal blandes med børn fra en højst uciviliseret baggrund. Desværre kan man i dag også spekulere over værdien af den civilisation, danske børn vokser op i. De skal ikke være særlig gamle, før de har et udsvævende natteliv med druk og stoffer. Her må man nok indrømme muslimerne, at spritten har de mere styr på. Vist nok.
    Skolelederne i Sverige går dog et skridt videre, når de fortæller deres pigeelever, at voldtægter og den slags skal de vænne sig til, for sådan er drenge. Her menes sikkert arabiske drenge, men det siger man så bare ikke, for enhver, der befinder sig i Sverige, er svensker. De korrekte kender ikke forskel på ægte og falske varer.
    Det er vore piger i Europa, der må betale prisen for indvandringen. Ingen kan eller vil gøre noget, og politiet i Oslo har i dag erklæret, at byen er tabt.

  10. Kirsten Madsen

    Helt enig i ordlyden af denne artikel!
    Det er lige før, at jeg spørger, hvem er den største forbryder i denne sag?
    Hvis det nu havde været en dansk pædofil mand ,…, så havde piben haft en anden lyd.
    Hvad mon de chokerede beboere i Gullestrup tænker, mon de sænker blikket og bakker deres skoleinspektør op? Det håber jeg ikke.