Demonstrationsdeltagers øjenvidneberetning fra demonstrationen i Herning

SIAD-medlemmer begynder at dukke op til demonstrationen

Danish Defence League er kommet igennem politikontrol og registrering og kommer nu talstærkt ind på pladsen hvor demonstrationen skal finde sted

Anders Gravers bliver interviewet af TV2, TVAvisen og TVMidtvest og giver interviews til adskillige dagblade inden demonstrationen


Øjenvidneberetning fra en demonstrationsdeltager:
En rigtig flot samling af rigtige danskere mødte op idag, alle sammen havde deres stolthed i orden.
– men jeg tænkte også på de mennesker der havde meldt sig til dagen, men ikke kom alligevel, kunne det have noget med vejret at gøre? nej tænkte jeg, for en rigtig dansker kæmper jo for det han/hun tror på, og kulde kan ikke holde en rigtig soldat fra slagmarken.

Men jeg kom frem til den beslutning at de er bange, men for hvad ? Jeg mødte en 77-årig kvinde som stod ved sine ord og mødte op selv om det regnede og var koldt.
Kan det virkelig passe at en 77-årig kvinde skal kæmpe for grandvoksne, store og stærke mænds ønske og ret til at leve i et demokrati, hvor deres børn kan vokse op med lærdom og frihed?

Jeg mødte op fordi jeg ser det som vores pligt, at standse overgreb på børn og kvinder, og at muslimer bare skal holde deres klamme religion langt væk fra Danmark.
Denne kvinde og Anders gør det mange kun tør tænke, nogen vil sige pjat, jeg siger prøv du at stille op 10 mennesker mens der står 500 muslimer der er klar til at halalslagte dig, og stadig sige dit budskab direkte ud i fjæset på dem, det kræver mands/kvinde mod så det basker.

Jeg vil meget gerne komme med det budskab til alle jer der er der ude, jo flere der siger det Anders G gør højt, jo mere legalt er det at sige din mening højt!!!
Sig budskabet højt lige meget hvor du er, og hvor ondt det end kan komme til at gøre, og stil op til SIAD demoer for det er dit land det drejer sig om, og dine børns fremtid, og har I virkelig ikke mulighed for at stille op så støt SIAD økonomisk.

Jeg vil meget gerne sige tak for en super god dag, og var/er meget stolt over at have deltaget i demoen den 3. dec.

Mvh. Harald Jensen

.

9 comments

  1. Kirsten Madsen

    Tak til Harald!
    At stille op for Danmarks frihed og ære og at stille op i protest mod en fjendtlig magts, islams indtrængen i Danmark og alle denne islamiske fjendes grusomme ugerninger mod enkelt personer, påhviler alle slægtled fra de unge årgange til de ældste, de som kan. Det styrker fællesskabet og vores fælles identitet, og er et betydningsfuldt værn mod fjenden, islam. Dette velvidende, at der desværre også findes folk iblandt os, som jeg nødigt vil betegne som landsmænd, uanset om de er politikere, mediefolk eller hvilken som helst civil profession, de besidder og ikke mindst de venstreekstremistiske grupper, der ikke følger den parole, men tværtimod på hver sin måde går fjendens ærinde. Landsforrædere er den rette betegnelse for disse folk. De skal i lighed med fjenden bekæmpes og straffes efter loven. Se det er legalt, fordi det tjener vores lands frihed, det danske samfunds sikkerhed. Den islamiske fjende skal sendes hjem, hurtigst muligt.

  2. Harald

    1 dansker kan måle sig med ti fjender på slagmarken, så er vi 100 og de er 1000 så er der stadig gode muligheder for en sejr, myretue strategien virker kun, hvis folk ikke selv kan tænke, det som SIAD står for er folk der kan tænke.
    Den sværeste kamp er at få borgerne i Danmark til at få dem til at smide ( hvad-tænker-de-andre hatten) mange er bange for hvad deres nabo tænker hvis de finder ud af at de har den holdning.
    Jeg er selv imod racisme for vi er en og samme race, men jeg er også imod islam for den har intet med race at gøre, den er et symbol på lovlig racisme i Danmark som er godkendt som en lovlig religion, og det vil sige du i virkligheden kan tilbede og handle som en racist på lovlig vis og det er jeg imod.

    Folk skal op af sofaen og have den tro på at de selv kan bidrage og tro på at de gør en forskel, for det gør de, og det så vi at folk gjorde den 3 Dec dem der var til stede sendte et godt og legitimt budskab til islam at vi gider ikke mere pis.
    og vi må da sige at når DDL og SIAD er begyndt at stille op sammen om det samme budskab så er folket ved at stå sammen.

    Det jeg så i Herning var at mange ville gerne stå sammen med SIAD & DDL men de var bange, og det kan jeg da godt forstå når der lige har været en der er blevet stukket ned på grund af at sige sin mening højt, men det er også et godt tegn for den næste fase heder tilslutning og støtte, for når de er færdig med at være bange, og har indset at lige meget hvad og hvordan de bukker hovedet så vil de blive jagtet af islam, så kommer de.

    • Den danske mand

      Det har du ikke. Jeg under mig og jeg få svar på det. Jeg tænker og får en respons på det. Det kan jeg ikke blive fornærmet over.

  3. Den danske mand

    Ja og aligevel er det jo ikke alle der må komme og hjælpe jer med at støtte op, omkring dette problem iform af flere mennesker. Det handler ikke om at de gør det, og det gør det. Det handler om at får masser til. for 10 gør ikke det store forskel på NOGET, men 100 eller 1000 gør mere.

    For på en slagmark, kan en nation ikke vinde over nogle fjender, hvis de har mere travlt med at slogs med hinnanden. Så på slagmarken kæmper man om en ting og det er fjenden, for der handler det om at får det bedste ud af det. Ikke at stå “ja undskyld mig for at sige det” tude over i et hjørne, fordi nogle ikke lige kæmper på helt samme måde, eller har en anden holding.
    Nej dette er en slagmark imod islamske tro, på ejen grund og der må man glemme alt og kæmpe sammen. Ellers er det bare fjenden der vinder.

    Tror i nogle nationer vil vinde deres krige, hvis deres soldater/generaler står og siger nej dem vil vi ikke være sammen med. Der glemmer man alt med, hvem der er best og alt det der, men kæmper sammen.

    Så i kampe som disse, må man får alle enheder ud på marken under en kamp, får at få en så stor hær som muligt imod fjenden.

    Og hvem er så fjenden??? ja det er muslimerne, mén mest vores politiker.

  4. H.Kristensen

    Blev der sunget: ” Det VAR et yndigt land” ??

    Stem paa “de rigtige” ved naeste valg.

  5. Philipkbh

    Smukt skrevet: “Kan det virkelig passe at en 77-årig kvinde skal kæmpe for grandvoksne, store og stærke mænds ønske og ret til at leve i et demokrati, hvor deres børn kan vokse op med lærdom og frihed?” Svaret må være nej, nej famne NEJ! Vi har desværre en kultur gennemsyret af en vrangforstilling, om at en god undskylding, for ikke at kunne præstere er ligeså godt som at have præsteret.
    Denne skadelige opfattelse koster folket dyrt. Så vi bør huske de folk som baner vejen for resten af flokdyrene, når de unægteligt kommer rendende i hobevis, efter budskabet er blevet legitimt. De sidste dages helte var og vil altid forblive kujoner.
    Kæmp for Danmark, kæmp i Danmark og Kæmp med Danmark.