Muslimer beder i Fields – kun en begyndelse


Naser Khader skriver et indlæg i gårsdagens BT, hvor han er vred over at se tre muslimer bede på en avis i indkøbscentret Fields. Han mener at bønnen bør være en privat sag, som man gør derhjemme, men Naser Khader ved jo udmærket godt, at islam ikke er en privatsag for muslimer.

At unge muslimer beder på en avis i Fields er kun begyndelsen. Islam bliver aldrig en privat sag for muslimer. Det er deres pligt at omvende alle til at blive rettroende muslimer igen – og jeg siger igen, fordi muslimer mener, at alle er født som muslimer og derefter bliver vildledt og dermed til ikke-muslimer, og derfor skal muslimer herske over ikke-muslimer. At det ikke er nogen spøg, kan man se alle steder hvor muslimer hersker.

Kristne og jøder kan de fleste steder eksistere, men kun som 2. klasses borgere, og
kun hvis de lever deres liv i en nische, der intet har med samfundslivet at gøre. De
er udelukket fra statens og kommunernes job. De skal følge shariaen i det offentlige rum. De må ikke henvende sig med deres holdninger til muslimer, men må finde sig i pres mod deres holdninger fra muslimer. Så snart de træder ud af denne ramme, er de under forfølgelse. Hinduer og buddhister har slet ikke lov til at eksistere, så de lever kun hemmeligt privat.

Så hvis vi ikke vil ende med at blive hersket og domineret af muslimerne, er det nu islam i Danmark skal stoppes, mens det stadigvæk er i det små, som nu hvor tre muslimer beder på en avis i Fields.
Vågn op danskere! Det er et gammelt og velkendt spil – i Danmark: Når ånden vågner, er riget sat til…

Læs Nasers artikel her med mulighed for at kommentere

10 comments

  1. Mette B

    Det værste ved denne demonstration er jo, at Fields nu påtænker at indrette et bederum for disse provokatører – men hvis de absolut skal bede på bestemte tider, så må de indrette deres indkøbstider derefter – eller gå udenfor!
    Endnu en skive af salamien bliver skåret, hvis Fields giver efter og som det næste bliver det ALLE indkøbscentre, der følger efter – det skal sgu da stoppes i opløbet – Måske skal vi alle i gang med at skrive en protest til Fields administration, for dette er uhørt og ellers skal Danskerne boykotte denne indkøbscentral – men gør de det?
    Der er rigtig mange i området, for hvem det er den eneste mulighed for indkøb uden at skulle rejse langt med Metro eller bil.
    Ja, jeg ville få en ubændig lyst til at sparke dem i den dertil indrettede, men så ender man jo nok i retten med en anklage for vold OG overtrædelse §266b!

  2. popeye

    Kirsten Madsen,-hvis du ikke kan forstå mit indlæg,så har jeg mistet al respekt for dig.Hvor i ser du kritik af SIAD?Prøv lige at læse mit indlæg igen og lad være med at være forudindfattet.
    Hvad giver dig ret til at kalde mig mismodig og opgivende? Det er jo slet ikke det mit indlæg handler om,men hvorvidt politikerne,de (u)ansvarlige ser SIAD`s webside. og begynder at tænke sig om.Så fat det dog.

  3. Kirsten Madsen

    Jeg er slet ikke så mismodig og opgivende, som du er popeye!
    Hvis din kommentar skal opfattes som en kritik SIADs site, preller den helt af.
    SIAD giver aldrig op!

  4. popeye

    Det er helt fint med alle disse gode indlæg,men hvis de ikke bliver set af de ansvarlige? politikere er det jo omsonst.Hvor mange og hvem af politikerne kender i det hele taget til SIADs existens? Vi kan skrive indlæg til hinanden her på siden og være rørende enige,men det flytter jo ikke noget..Selv DF fabler vedvarende om integration af herboende muslimer,istedet for at de bliver varpet ud af landet før det er for sent.

  5. Kirsten Madsen

    Så skete det igen for hvilken gang: Sejr til islam, danskerne tabte stort!
    Hvorfor sagde “den vrede” Naser Khader ikke til “de bedende”: “I gør mig vred, bed der, hvor I bor!” ? Som nævnt, fordi han ved, at islam ikke er en privat sag, og han ved, at optrinet er en islamisk provokation, en taktisk krigsførelse! Muslimsk demokrati i praksis?
    Når det er sagt, er det mest forstemmende i det optrin, at INGEN danske kunder kørte deres indkøbsvogn ind i rumpen på dem med et par oplagte bemærkninger!
    Til einstein: De bederum, du efterlyser, har vi alle inden for vore egne fire vægge, hvor enhver kan bede – og fri os for islam og muslimers tilstedeværelse i vores land.

  6. Den danske mand

    Jeg ville ha stille mig op lige foran dem, med pølsehorn i hånden. For det er der ikke nogle der kan forbyde mig.

  7. hende

    -Min kære Hr. Nielsen; jeg kan forsikre dig, at jeg hjertens gerne OGSÅ, vil sætte et veltilrettelagt kæmpe-los-i-røven på en sådan manifestation!!! For det er lige nøjagtig hvad dette er…!!! 😦
    FUCK ISLAM!!!

  8. Charles Nielsen

    Når man ser dette på gader og stræder, vil jeg opfordre til at forhindre dette ske.
    Da denne ideologi, som muslimer kalder religiom, er forbudt ifl. grundloven, som siger at denne tro er Usædelig. Retsamfundet findes ikke i danmark, sålænge denne ideologi findes her.
    alle overtræder grundloven, ved bare at acceptere at Islam er her.
    Jeg ser det som min ret til at sparke disse bedende i røven.!!!
    Håber det ikke bare er mig der har denne opfattelse.

  9. einstein

    bare der også kommer nogle bederum til danskerne hvor de kan bede om at være fri for muslimernes tilstedeværelse 🙂

  10. bagbusken

    Hvornår går det op for Danmark at betydningen “Religionsfrihed” også betyder retten til at fravælge de religioner som de ikke har sympati for.
    Regeringen Har så travlt med at forbyde menesker at ryge selv i deres egne betalte pauser når de er på job Men det er i orden at Muslimer selv bestemmer over deres pauser selv om det er et hån mod flere Hvor en ryger kun skader sig selv ved at stå ude og få sig en cigaret.
    Religion hører til inden for sine egne vægge og i de rum der er lavet dertil, et supermarked er der hvor vi sikrer vores næringsvej og jeg er modstander af at skulle se på røven af en der beder sine bønner mens jeg spiller tid i køen med mine vare.