Enhedslistefolk og muslimer opfordrer til krig i Århus’ gader

Simon Asbjørn kalder alle der demonstrerer d. 31. marts nazister og hidser muslimerne op til vold imod dem

På facebooksiden “Anti-Islamister fra hele Europa mødes i Aarhus!!! Vær klar ! Kun Drenge” opfordrer en af Enhedslistens unge gadekrigere til kamp mod fredelige islamkritiske demonstranter.

Han dæmoniserer dem med den sædvanlige Enhedsliste-retorik, at alle der er til højre for Enhedslisten enten er klasseforrædere eller nazister. I dette tilfælde kalder Simon Asbjørn – amatørfotograf fra Grenå – alle der deltager i demonstrationen for nazister og dermed har han efter egen mening undskyldning for at opfordre til og bruge vold.
Citat fra FB-siden:

“Jeg giver dig ganske ret i at vold mod nazister ALTID kan retfærdiggøres som selvforsvar. …”

På den måde hidser han muslimerne op og i dette tilfælde er de fleste af muslimerne palæstinensere der normalt ikke har problmer med nazister, idet Hamas heiler og hylder Hitler; det eneste de normalt beklager er, at han ikke fik udryddet alle jøder. Desuden er Hitlers Mein Kampf den næstmest solgte på Vestbredden, kun overgået af koranen.

Man ser også på siden at de har gang i jøderetorikken:

“Mikkel Jakobsen. Slik kinderægg og skrid herfra.. Din jøde.”

At han lykkes at hidse muslimerne op ses tydeligt

Bilal Messi’sen: “HUSK EN VIDEOKAMERA!!
sejren ska optages så de ikke glemmer hvordan de fik tæsk!”

Bilal Messi’sen: “sådan nogen mennesker som DL SKAL få tæsk (;”
Simon Asbjørn: “Jeg giver dig ganske ret i at vold mod nazister ALTID kan retfærdiggøres som selvforsvar. …”

hh

fjk

vbn

omar

jøde

26 comments

  1. Ragnhild

    Koran : Sura 4.105; Vær ikke sene til at forfølge et vantro folk, også selv om det måtte være jer imod.

    Koran: Sura 9.123:
    Oh, I som tror; kæmp mod dem, der lever nær ved jer af de vantro og lad dem føle jeres hårdhed.

    Koran: Sura 47.36; Vær ikke svage overfor jeres fjender og inviter dem ikke til fred: I skal være de mægtige, for Allah er med jer og undlader ikke at give jer løn for jeres gerninger.

    Koran: Sura 47.4; Når I møder de vantro, så slå hovedet af dem; når I har slagtet mange af dem, skal I omhyggeligt binde de øvrige tilfangetagne.

    Koran: Sura 48.17; I skal bekæmpe folk medmindre de bekender sig til Islam.

    Koran: Sura 22.19-21; Hvad de vantro angår, for dem skal der sys klædninger af ild, og kogende vand skal hældes over deres hoveder, hvorved alt, hvad der er i deres indvolde og under deres hud vil blive opløst, og de vil blive straffet med jernstænger besat med kroge.

    Koran: Sura 8.12 – 14; Jeg vil indjage rædsel i dem, der er vantro – og I troende, skær deres (de vantros) halse over og hug på enden af deres fingre. Sådan skal det gå dem, der er i opposition til Allah og hans sendebud (Muhammed).

  2. Mette

    Og jeg anbefaler dig, at læse din Profets liv og levned – for uden den historie kan man ikke tolke Koranen rigtigt – for jeg tror faktisk, at det er dig, der har “misforstået Islam” –
    Se lige her – ikke mine ord men……..
    “Where do I stand on Islam?
    Let’s look at its founder – a man who raped a 9 year old girl, a slave owner, a leader who ordered people to be tortured, for adulterers to be stoned, for countless nonbelievers to be beheaded, a killer, a warmonger who spread his “religion of peace” by the sword, a man who suffered from hallucinations of voices telling him to do violent things, a tyrant, a homicidal maniac perhaps the equivalent of 100,000 Osama Bin Ladens. And this sadistic lunatic is considered to be the “ideal man” in Islam.
    What more needs to be said about Islam than that? –

    Er det den mand, der er DIT idol?
    Ja, jeg foretrækker nu Jesus’ ord til hver en tid – “ELSK DIN NÆSTE” – og det betyder ALLE, både troende og ikke-troende – og fortæl mig så, hvor man finder DE ORD i din Koran? Vers og nummer, tak!
    Og så er der for øvrigt ikke noget der hedder “slåsse og lave krig” på dansk!
    Det hedder “slås og gå i krig”
    Og kan du heller ikke engelsk, så gå ind og få det oversat via “Google oversæt”

  3. Abdu

    hej, mine brødre og søstre jeg har læst nogle af jeres kommentarer og jeg synes at i har misforstået islam. den hellige bog (koranen) siger ikke at vi skal slåsse og lave krig for intet, den siger at vi skal bruge vores kræfter til at bekæmpe uretfærdigheden og gå til krig for at forsvare vores land,ære, og religion. så jeg ville anbefale jer at i læser koranen først, før i siger noget om den.

  4. H.Kristensen

    Kaere Mette,
    Jeg tog dig op paa dit forslag og fik nye briller. Nu ser jeg MEGET bedre.
    Jeg mener stadigvaek at de er til grin ( underforstaaet) og det glaeder mig at du, ( og forhaabentlig mange andre ) kan se at det er en flok idioter.
    Mon det kan hjaelpe at goere dem til nar , jeg ved det ikke, det er dog vaerd at proeve………syntes jeg.

  5. Mette

    @H.Kristensen – “Jeg er ikke sikker paa at Islams tilhængere er farlige…..” – hvis du virkelig mener det, du skriver, så burde du købe dig nogle nye briller – Siden 9/11 2001 er der blevet begået eller blevet stoppet over 18000 Islamiske terroraktioner! – i muslimske lande bliver kristne systematisk forfulgt og slået ihjel! – i Oslo er voldtægter steget enormt og 100% begået af disse “Islam-tilhængere”! – den Amerikanske ambassade i Oslo har udsendt en advarsel om ikke at gå på gaden efter mørkets frembrud! –
    Jeg kan give dig rigtig mange eksempler på, at der bestemt ikke er noget at grine af, når det kommer til “Islam-tilhængere” –
    Eller du får måske dit daglige grin, hver gang du åbner avisen og læser om de daglige overfald af uskyldige mennesker rundt omkring – 99% begået af “Islam-tilhængere”.

  6. H.Kristensen

    Jeg er ikke sikker paa at Islams tilhaengere er farlige…….de ser bare FARLIGE ud.!!
    De er ihvertfald rent til grin.

  7. Charlotte Prang

    Måske sku i alle gå ind og læse og forstå hans indlæg på FB siden inden i dømmer ham: Klaphatte.

    • Stop islamiseringen af Danmark

      Charlotte Prang, se sceendumpet i artiklen og påstå én gang mere at han ikke opfordrer til vold. Vi har nu forøvrigt bestemt at anmelde ham til politiet for opfordring til vold, så kan vi jo se hvad de mener om det.

      • LEO

        Når i/du skriver at han opfordrer til vold, går jeg ud fra du henviser til kommentaren vedr. “selvforsvar”. Hvilket implicerer at der ligesom skal udføres en form for voldshandling mod ham først. Så med mindre at intentionen er at ty til vold i første omgang, ved jeg ikke helt hvordan sådan en gang sjusk burde blive offentliggjort på en hjemmeside i hvad der skal forstille en artikel. Tag jer sammen.

      • Stop islamiseringen af Danmark

        Kære Leo, din kommentar er jo ganske symptomatisk for islamleflersiden – I ser det I vil se, I hører det I vil høre. Simon Asbjørns kommentar og svar til Bilal er da så tydelig som den kan være. Vi citerer igen: Bilal Messi’sen: “sådan nogen mennesker som DL SKAL få tæsk (;”
        Simon Asbjørn: “Jeg giver dig ganske ret i at vold mod nazister ALTID kan retfærdiggøres som selvforsvar. …”
        For det første kalder han alle demonstranter for nazister hvilket er en stor løgn. Men denne løgn retfærdiggør hans udsagn at han giver Bilal ret i at vold mod disse nazister ALTID kan retfærdiggøres som selvforsvar. Dvs: at bliver man provokeret af islamkritikernes budskaber kan man blot tæske løs på dem og kalde det selvforsvar. Det er jo det han siger. Og det kan enhver der har øjne læse og forstå. Hans udsagn ophæver de andre kommentarer han har om at han ikke bryder sig om vold, især hans highlightning af at vold ALTID kan retfærdiggøres. Hvis han havde skrevet at “vold altid kan retfærdiggøres hvis der er tale om selvforsvar” ville budskabet jo have været meget anderledes. Jeg tror vi har skåret det så meget ud i pap at selv du nu kan se det, hvis du altså gider at åbne øjnene.
        Truslerne bliver anmeldt til politiet.

  8. JohnDoe

    Wow. Seriøst?
    Jeg bliver gang på gang overrasket over, hvor dybt man falder, i forsøget på at nedgøre venstrefløjen og islamister. Sikke dog et stykke dybtegående og interessant stykke journalistik.
    Intet sted opfordre Simon Asbjørn til vold. At nogle af de deltagende vælger at fremvise deres anti-semitisme og ellers ret aggressive sider har intet med Simon Asbjørn at gøre. Det er ikke ham, der opfordrer dem til dette, han opfordrer blot til at lave en moddemonstration for at vise, at anti-islamister kan være lige så ekstreme som islamister.
    At nogen allerede gør klar til kamp (på begge fløje) er bare et bevis på, at det er sandt.

  9. King The Human dog

    En gruppe der opfordre til vold bør straks anmeldes til politiet – Denne demonstration er godkendt som en fredlig demonstration for at fortælle hvor farlig Islam er.
    At nogle rødfascistiske autonome voldsmænd & kvinder opfordre til vold bør og skal standses af dansk lovhåndhæver og det kan kun gå for langsom.

  10. peter

    jeg er sgu spændt på hvor mange fordomme der vil blive bekræftet den dag. hvis i bliver overfaldet af muslimer for at sige at de er voldelige har de jo bare hjulpet jer, så på den måde er det faktisk en god ting hvis det vælter ind i landet med mennesker der skriger “ALLAH HU AKBAR!” den 31 marts.

    de kommer jo bare for at understrege jeres budskab, om de så selv fatter det eller ej.

  11. Henrik Nielsen

    Det bliver en hård dag, det bliver den første demo jeg regner med at kunne deltage i, så kan man jo sikkert opleve det når det er værst…. Men som alle andre, hvis jeg bliver angrebet, så vil, og kan jeg forsvare mig selv, i henhold til straffe og, retsplejeloven, under nødværge, og nødrets parragraffen.
    Det er utroligt at han ikke kan se hvis budkab det er han bringer, ved at opfordre til vold, men det er jo typisk for, den yderste venstre fløj, at gøre dette, håber ikke at det kommer til dette.

  12. Kirsten Madsen

    “Fortæl mig, hvem du kalder en forbryder, og jeg skal fortælle dig, hvem du er..”, skrevet af Niels Jørgensen, modstandsmand, frihedskæmper under 2. V.Krig. Forfatter til bogen: “PÅ DET TYSKE SLAVENARKED”. Udgivet 1945 og 1964.
    Fra bogen: “Sammenstuvede i godsvogne rullede vi sydpå ind i det ukendte Tyskland, koncentrationslejrenes Tyskland. Sent en aften holdt vi på en jernbanestation. Et par tyske soldater råbte ind til os, om vi ville have noget at drikke. Missionen skulle foregå gennem det lille gittervindue. Tilbuddet om øl og vand var, hvis vi havde danske penge, sæbe, smør eller andet godt. Heldigvis var jeg lidt mere mistænksom end salig mr. Chamberlain.
    Ja, ja, gut. Hier damit! På den måde handlede jeg ikke. Vi slap for den tort at lide nederlag; for det var slet ikke meningen, at vi skulle have noget at drikke, blot at tyskerne skulle have noget at spise. Missionen lykkedes ved flere fangevogne, hvor tyskerne fik held til at lænse fanger for adskillige tikronesedler og barbersæbe.
    Blandt soldaterne løb også bl.a. en 11-12 års dreng. Han blev meget vred, da jeg ikke ville handle med ham, og hånligt sagde han: Ein halbes Jahr – alle kaput! Idet han kravlede op til gitteret, vrængede han lige ind i hovedet af mig: Schweinhund! Scheissevogel! Verbrecher!
    I grunden var vi alle sammen lidt forbavsede over den konfekt. Der var jo nogle herhjemme, som havde sagt, at den menige tysker eller “den lille rare tysker” var “god nok”.
    Vi, der opholdt os i de jernbanevogne, dengang i oktober 1944, skulle vide bedre; men vi kendte alligevel endnu ikke tyskerne; for vi havde ikke levet i det egentlige Tyskland, det helt ægte og typiske Nazityskland, koncentrationslejren med dens vold, mord, dens “organisering”, dens dobbelte moral, dens kryben og sparken”.
    “Endnu inden jeg var kommet til Tyskland, havde jeg oplevet eksempler på, hvilke danske statsborgere tyskerne kaldte for forbrydere; og hvem de støttede sig til i kampen mod den danske modstand!”
    Undertegnede: Er der noget i ovenstående gengivet tekst, som I læsere genkender i den situation, vi nu befinder os i under den islamiske besættelse? – Så fortæl mig, hvem du kalder en forbryder og jeg skal fortælle dig, hvem, du er!

  13. Mette

    Har I ikke fået lukket den side endnu? Se at komme i gang med at rapportere den til facebook – den opfordrer jo til vold.

  14. Mette

    Jeg håber da, at der vil være grænsevagter i dagene op til, så muslimer fra Tyskland ikke kan komme ind – men hvis der bliver rav i den i Århus, så håber jeg, at folk vågner op og ser, hvad det er, vi har inviteret indenfor – Det er jo grotesk, at vi får trusler om libanesiske tilstande, på grund af en fredelig demonstration. Håber faktisk, at der dukker nogle fredelige muslimer op på jeres side, så man kan se, at det ikke er ALLE muslimer, der vil vold.!

  15. Den danske mand

    Når det er jo godt han står frem, så er det lettere at finde en man kan give skylden for, hvis det går galt. Men jeg tror nu bare ikke at det er ham vi ser denne dag, da han mere ligner en, der løber væk, når noget kan gøre ondt.

  16. Charles Nielsen

    Jeppe R. H Du skriver: Problemet er ikke muslimer, problemet er Islam.
    Det erden halve sandhed. De der dyrker Islam er ikke bedre end det de dyrker.
    Altså: Islam er problemer. Muslimer dyrker Islam. Derfor er muslimer blevet et STORT problem.
    Derfor skal det elimineres begge dele, hverken mere eller mindre. !!
    Islam er pædofil, voldelig, menneskefjendsk, usædelig og en yndertrykkende og beskidt ideologi, som skal udslættes. Islam = Nazisme, hvis ikke værre. !!!
    Eks. Nazismen var problemet. De der dyrkede nazismen var ikke bedre end nazismen. Derfor blev begge dele elimineret.

    Jeg håber du kan følge mig.

  17. Jeppe R. H.

    Blev lidt chokeret da jeg kom her ind og så et billede af en person jeg kender.
    Det værste man kan gøre er at lave en moddemonstration, der er næsten altid en eller flere idioter der skal kaste en flaske eller noget andet kasteskyts efter den anden demonstration også skynde sig ind i mængden.

    Forstår virkeligt ikke hvorfor folk ikke kan se at Islam direkte opfordrer til vold og had. Det står så mange gange i den ”hellige” bog.
    Problemet er ikke muslimer, problemet er Islam. Man burde simpelthen lave en reformation af Islam som kastede alt vold og undertrykkelse væk.

  18. Harald

    Hvis det kommer til det at, vi skal forsvare os selv så er det, det vi gør.
    og som det ser ud lige nu så ønsker muslimerne at slås, jeg så et indlæg om at muslimer fra tyskland ville stille op, dette håber jeg politiet setter en stopper for, for hvis de ikke gør så bliver det meget alvorligt, det kan kun være i politiets interesse at stanse islam da det danske politis rammer er bygget op om demokratiets virkemidler, vi ser at de går til angreb på politiet over hele landet, og det er bare ikke ok.
    jeg ville mene at det er helt hen i vejeret hvis man siger det er for langt til årehus, når der er mennesker der tager hele vejen til årehus fra portugal, da de ved hvor vigtig den 31 marts er for hele EU.
    vågn op Danmark det er nu det sker.

  19. Charles Nielsen

    Ja Ja vi ser: Kan kripoerne ikke sørge for sikkerheden, så må vi selv gøre det.
    Forsvar er ens ret.
    Kan man ikke kunne holde denne demo i fredelige og rolige hensigter, så medfører det undergrundskrig. Og det er her myndighederne ikke kan styre en skid.

  20. Kirsten Madsen

    Simon Asbjørn har ikke fattet, at muslimerne griner ad ham og kalder ham en nyttig idiot.
    Muslimerne hædrer Hitler og dermed nazismen, og det gør Simon Asbjørn og ligesindede i grunden også, men de ved det bare ikke; for de har kun hørt, at “byen hed Snerpe” ikke, hvor det snerpede hen!!!

  21. Mette

    Ja, venner, I må nok hellere medbringe skudsikre veste og motorcykel hjelme (Nå ja, dem må man jo ikke have på i offentligheden), når de muslimske og “anti-racist”iske horder kommer ud for at lege med sten og andet godt. Nu må vi jo se, hvad politiet gør denne gang – om de kan “garantere for jeres sikkerhed” –
    Men for Guds skyld, hold jeres temperament i ave, drenge og piger – lad Danmark se, hvem det virkelig er, der angriber og ødelægger – “vend den anden kind til!” – et øjeblik – I vil jo gerne bevise, at det IKKE er SIAD, der er de voldelige – nøjes med ord, så vidt det er muligt – Kan ikke selv være med, og det vil måske også være uklogt af “en gammel kone”, der ikke kan løbe stærkt, hvis det bliver nødvendigt.
    Men man allerede se, hvordan det tegner sig – SIAD og andre anti-islamistiske grupper opfordrer til en fredelig demonstration med taler, og fjolserne vil have gadekrig – hvor dumme kan man være – de øjner kun en chance for at komme til at lave ballade, Politiet burde gå ind og checke denne hjemmeside og notere sig hvem der ytrer hvad om vold!
    Ja, de er dælme “søde”, disse unge anti-demonstranter.!