6 comments

  1. Charles Nielsen

    Jammen Mette.
    Det er lige det jeg har skrevet om tidligere her på blogen:
    Islam er problemet og muslimer er problemet.!!! Disse to ting er lig med hinanden.
    Nazisme var problemet og Nazister var problemet.
    Nazisme og Nazister, blev elimineret, Islam og muslimer ender med at blive det.
    Hvad endten man kan lide formuleringen eller ej er den sandt. !!!
    Jeg kræver ikke enighed her. Men jeg handler derefter.

  2. H.Kristensen

    Slut op om SIAD. Naeste gang der er valg…………ja! ………..saa ved i vel hvor i skal saette krydset.

  3. Mette


    Det er denne “Danske ånd”, vi skal finde igen.
    Godt nok er det ikke så slemt, endnu, som denne video viser, men der er for mange ligheder med dengang og nu.
    Vi skal lære af Libanons historie fra “Palestinensernes” indtog i dette, før dem, kristne og demokratiske land – Libanon gik tabt, for de vidste ikke, hvad vi ved i dag om Islam – MEN VI VIL VINDE OVER iSLAM, koste hvad det koste vil, ligesom vi vandt over Nazisterne.!

  4. Charles Nielsen

    Ja, Det skal ende med at vi nu liiiiiige skal snakke sammen. Og SÅ tage affære. Frk. Hende. Det er min opfordring. Hvordan vil jeg ikke skrive her, men jeg har dog noget af løsningen på dette problem.

  5. hende

    -Det er fandeme uhyggeligt, du!
    Hvad sker der for Danmark? Hvad skal det ende med? Hvad kan den menige borger gøre?
    Det eneste jeg kan sige er at jeg er dybt bekymret over rigets tilstand og er så ’tilpas’ gammel (ung) 🙂 at jeg nok ikke kommer til at opleve ‘ragnarok’. Men mine bekymringer går mest på mine børn og børnebørn 😦