5 comments

  1. Michael Unna

    Jeg er selvfølgelig (desværre) ikke overrasket over muhammedanernes reaktion, men at fagforeningerne, so fragter venstrelføjsfacisterne og store dele af venstrefløjen er så moralsk afstumpede troede jeg alligevel ikke helt, og især østjyllandsradio (JP århus gav, selvom de også delte det op i højre og ventresløjsretorik et rimelig dækning af den oprindelige demonstration) og resten af medierne, har jeg totalt mistet tilliden til. Disse Venstrefløjsfacister, som ikke kan tolere andet end Deres egen selvfrelste drømmeverden, havde ikke fortjent tilladelse til demonstration på samme tid. Men bortset fra det, så har i ret. Århus borgmesteren burde stå til ansvar for sin enøjede stupiditet. Lige en venlig hilsen til BNP i england.En tid efter bradfordoptøjeret så jeg et interview.Scenen var en betonforstad i england. Jeg havde forventet at se to kakiuniformerede gutter med mustard, veltrænnet med solbriller, istedet så jeg to almindelige gutter, med hver deres øl, med fedtet hår og T-shirt, samt netundertrøje. Interviewet oversat lød sådan her-pr hukommelse: Interviewer (itv)-I hader fremmede og er racistiske i jeres retorik.. BNP-gutterne. Vi er ikke racister..de er racister. Vi har intet imod at spise Deres kebab eller pizza. Det er vores pub som bliver brændt af…ITV.: Men Toni Blair siger at….BNP…holdt holdt holdt. sagde du Toni Blair…toni blair toni blair (han kigger på sin makker) kender du en toni blair? ved du hvor han bor? (Makkeren ryster på hovedet).toni blair..Åååh nu ved jeg hvem du mener. Mr Toni Blair preimereministeren. Jo ser du MR Toni Blair bor ikke her. MR Toni Blair bor i et stort flot hus i Downing Street eller i Buckingham Palace, så kom ikke med hvad Mr Toni Blair siger eller ikke siger, for vi giver ikke en fucking shit for ham. Han bor slet ikke her.

    mvh Michael Unna.

  2. xenofob

    Latterlige beduin sandfolk. De skaber selv terror og uro i gaderne så folk får islamfobi og xenofobi. Og nu er de bange for en bus. Er det derfor den skulle stenes? Den var ikke halal og beskrevet i koranen, så den straffer vi. Akkurat som når de smider sten ned fra gangbroer mod køretøjer.
    Et latterligt stenalder folk i et nutids Danmark. Det må jo gå galt. Indavlede kusine fætre bryllupper er jo lig med lav intelligens. Og det støtter de røde, vorherre bevares. amen.

  3. Harald

    de siger også ( deres fuking ytringsfrihed ) de er imod demokratiet det er typisk islam og dem som ikke er enig med islam de skal så også dø jeg vil sige at denne vidio siger alt.
    dem der sidst angreb ytringsfriheden og forsamlings friheden i Danmark var nazisterne idag 72 år siden, nu angriber islam Danmark i fælleskab med sjovt nok de samme røde farver som også sammenarbejdet med nazisterne under 2 verdenskrig.
    Danmark blev atter besat den 31 marts 2012

  4. André Eiby

    Jeg håber at Jacob Bundsgaard, borgmesteren fra Århus der tordnede mod DDL og SIAD med anklager om at vi alle var voldelige psyco-racister og jeg ved ikke hvad. Da dagen var omme, var 83 venstreorieterede autonome anholdt for vold mod politiet, hærværk og gadeuorden. Ingen af “Os” lavede ballade eller andet, vi var kun kommet til Århus for at hygge os sammen med alle vores allierede fra Defence-grupperne rundt om i europa. SHAME ON YOU JACOB BUNDSGAARD…….NFS…EVER