Læser skriver til folketingets Præsidium

Til Hr. Søren Espersen Folketingets Præsidium.
Til Folketingets Formand Hr. Mogens Lykketoft.

Personligt.

I henhold til JylandsPosten, Link: http://jp.dk/indland/indland_politik/article2783749.ece

Jeg ser med gru og afsky på, at der skal afholdes Ramadan Middag på Christians Borg Slot. Det er i allerhøjeste grad misbrug af både institutionen og Skatteborgenes penge. Samt en overtrædelse af grundloven. !

En overholdelse af grundloven’s §67 forbydes det, at hylde Koranen og i det hele taget Islam.

Ramadan Middagen er en hyldest til denne ideologi (Koran og Islam) og er dermed forbudt. Det må især Hr. Mogens Lykketoft kunne forstå !! (Islam er en ideologi der er opstået ude i ørkenen for 1390 År siden. Det er en forbryder-organisation af værste skuffe, og ikke en religion. !!) Islam kommer jo snigende ind ad bagdøren. !!!!!!!

Jeg nævner lige et par småting, som er tilladt iflg. koranen:

Have samleje med mindreårige.
Have flere koner (Polygami).
Være voldelig over for anderledes troende. (Kristne, Buhdister, Hinduister osv osv.)

Hvor er vi henne i dette land ??

Jeg give lige et resumé af Grundloven’s § 67:

Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den måde, der stemmer med deres overbevisning, dog at intet læres eller foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige orden.

Der er jo ikke rart, at kunne få ørerne i maskinen af desårsag.

Brevet er stilet til De ovenstående Herrer, og svaret udbedes af dem begge.
Derfor skal det ikke fremlægges i læsesalen. !

Præsidiet’s emailadresse har jeg ikke kunnet finde, så jeg beder derfor om at svaret indeholder Præsidiet’s emailadresse.

På forhånd tak.

Med Venlig Hilsen

Charles Nielsen

6 comments

  1. Charles Nielsen

    Ja Det håbe jeg sandelig osse. hendeduddi. Og for i øvrigt tak dig og Kirsten Madsen.
    Ellers kan jeg garantere, at de får en røffel igen. Får jeg holder ikke, om så politiet står ve døren med PET og hele mollevitten.
    Kommer jeg i Pinalhuset, ved at benytte mig af min grundlovs sikrede ret, så må der ske ting og sager.

    Det sker af og til at jeg slipper en vind, som kan ses på borgen. !!

    I vil blive Orienteret om Svaret. !!

  2. Kirsten Madsen

    Tak for et godt initiativ! Mange flere burde følge dit eksempel og skrive direkte til politikerne så de kan mærke presset!

  3. xenofob

    Hørt.
    Hvis de vil fejre ramadan må de gå ned i den lokale kebab bar på hjørnet. Det hører absolut ikke hjemme i folketinget og dettes område/lokaler at skulle fejre dette.

  4. Charles Nielsen

    Tak Skal du have. Henning. Jeg håber så at få et svar inden ret længe. Når jeg har Modtaget et svar fra borgen, vil I blive informeret herom. Om så svaret er fra en. ( Venlig hilsen Sekretæren. !! )

    Vi skal være nogen flere der skriver der over til, for de skal holdes i ørerne, selvom grundlover er overtrådt allerede. !!
    Vi danskere er ved at være meget meget sure over at skal betale al den skat. Og så endda, hvad det går til. !!

    En Tak til jer der inde på SIAD redaktionen, fordi I var så rare at sætte det ind for mig. !!