Den første årlige globale Counter-jihad demonstration

Tommy Robinson vil undskylde for at England tillader at radikalismen breder sig


D. 4. august 2012 i Stockholm mødes repræsentanter fra SION Stop islamization of Nations, repræsentanter fra SIOA Stop islamization of America, SIOE Stop islamisation of Europe og resten af SIO-grupperne i verden med EDL English Defence League og de andre Defence League’s verden over for at vise det nye samarbejde frem.

Lederen af EDL Tommy Robinson kommer for at undskylde overfor det svenske folk at Taimour Abdulwahab al-Abdaly blev radikaliseret i det islamiske center i Luton i England. Taimour Abdulwahab al-Abdaly kom til Stockholm for at begå massemord i en terrorhandling i et indkøbscenter, men den eneste han fik slået ihjel var sig selv, men det var mere held end forstand at det ikke endte med 100-vis døde. “Jeg skammer mig over England ikke har gjort nok for at forhindre at en sådan radikalisering foregår i mit land. Det vil jeg gerne undskylde.”

Det vil være første gang at alle fra de forskellige grupper mødes. Til stede vil være president of SION og executive director of SIOA – Pamela Geller, SION Vice President and SIOA associate director – Robert Spencer, talsmand for EDL og de forskellige Defence Leagues verden over – Tommy Robinson, og leder af SIOE – Anders Gravers, samt mange andre.
Talerlisten er endnu ikke komplet. Den vil blive offentliggjort hurtigst muligt.

7 comments

  1. Kirsten Madsen

    Flot! Det er et stort skridt på vejen frem i bekæmpelsen af islamiseringen af ikke islamiske lande og verdensdele.
    Sejr over islam!
    Blev i dag bekendt med, at England for nylig har fået et islamkritisk parti, British Freedom Party. Leder: Paul Weston.

  2. Margrethe

    Flot!
    Jeg håber inderligt, at det må gå godt.
    Tusind tak for jeres fantastiske indsats.

  3. jaromes

    Jeg føler med deg Tommy, jeg er ikke stolt over norske myndigheter’s innsats på dette betente området heller. Det finnes fortsatt HÅP.