Alle OL-deltagere får halalkød – uanset religiøst tilhørsforhold

Oplysningen er intet mindre end en skandale, en sag, som Den Internationale Olympiske Komite må tage op!
Muligvis har OIC på forhånd givet tilladelsen?

OL 2012 i London har fremkaldt en dårlig smag i atleternes mund, siden de fandt ud af, at englænderne garanterede normen for mad
at være 100% Halal.

Det islamiserede England: Det er bedrageri fra engelske supermarkedskæder og slagterier og hykleri at prale af the “Britishness” af deres produkter,
der generelt i hemmelighed er Halalkød.
Der findes kun 100% garanteret ikke Halalkød i farmers shops og hos lokalslagtere. Alternativet er at vælge svinekød og retter, der er tilberedt af svinekød.

Umiddelbart rejser spørgsmålet sig, gør de samme forhold sig gældende i andre EU lande og dermed i Danmark?
Det nærmer sig måske et paradoks, når OL-reportagerne på TV2 bl.a. er sponsoreret af “Danish Crown, ren dansk kød”!

Resume af artikel fra http://britishfreedom.org/christian-olympic-athletes-fed-islamic-halal-meat/

4 comments

  1. Kirsten Madsen

    Ja, islamisk jihad har været uafbrudt aktiv siden det lykkedes landevejsrøveren, Muhammed at plante islam i arabisk jord.
    Den katastrofale ulykke har også ramt Vesten, et faktum, som hverken FN, politiske ledere i USA, EU eller regeringer/parlamenter i de enkelte stater i Vesten har udvist modstand imod. Med skam har nævnte flok forrædere givet frit slag for islamiseringen i Vesten. Dog er der sat en grænse ved voldelige islamiske jihad-angreb; for majoriteten af befolkningerne, de indoktrinerede såkaldte tolerante ikke muslimske befolkninger, der befinder sig “I Krigens Hus”,”Dar al- Harb” skulle jo nødigt blive vækket inden de er kommet til at befinde sig i “Dar al-Islam”, “Dødens Hus”, som hos islam opfattes som “Fredens Hus” .
    Det store lys fra mørkets land, Baris kan fortsætte sin frækhed, bare det bliver et helt andet sted end i Danmark. Det er historiens største fejltagelse – for ikke at sige beskidte trick , at han og mange med ham befinder sig i Danmark.

  2. Baris

    Så typisk et svar fra endnu et menneske der har samlet sin intelligens fra skoven.. Jeg håber sandeligt at du lever et lykkeligt liv, men tror det næppe da du jo ganske tydeligt må have ondt i psyken pga vores indflydelse i landet. Jeg har svært ved at finde ord men man behøver vel ikke skrive eller bruge tid på sådan et retarderet menneske som du virker til at være.

  3. Hans

    et sikkerheds firma går ikke ud og mælder ud at de kan stå for en opgave, uden at være klar til denne opgave, der er så mage sikkerheds firma i EU som kan tages i brug, og som ønsker at sammenarbejde omkring sådanne en ol deltagelse.
    personligt tror jeg at der ligger noget helt andet bag, når vi kikker på den udmelding om at det er alm. sikkerhedsfolk som skulle stå for sikkerheden, så må jeg anderkende at jeg har aldrig hørt om et alm. sikkerheds kursus i jord til luft missiler, gad vide om det er et kursus man kan tage på AMU kursus.
    Når vi kikker på de forskellige uniformer og baretter som de engelske soldater gå med i London i disse dage, ser jeg ikke sikker hed, men noget helt andet, og det er overhoved ikke sikkerhed jeg ser men en enhed som indenholder kamp enheder, mine enheder, sygehjælpere, sågar landtropper fra flyvevåbnet.
    jeg kender rigtig meget til den engelske måde at opretholde sikkerhed på, og hvis den engelske hær stod for sikkerheden under åbningen af OL så ville der ikke have været nogen u-budne gæster som deltog i indmarchen under åbningen om der så havde været 200.000 deltagere.
    jeg kan kun komme til den anderkendelse at grunden til den engelske hær er tilstede under OL er fordi der er en helt anden grund, hvad denne grund er kan jeg jo af gode grunde ikke gøre mig klog på, men jeg ser rigtig mange fare signaler, det at man prøver at fortælle ud af til, til den muslimske verden, se hvor dygtige vi er vi giver halal mad, vi sørger for at overholde islam så i behøves ikke at angribe os, under dette OL.
    en anden ting kunne også være at England er klar over der ligger planer for nogle terror handlinger eller ligende til OL, men hvis der kommer sådan en terror handling vil den komme under en stor begivenhed hvor der er massivt presse dækning, det kunne være under finalerne eller OL afslutningen, for sker der sådanne en handling, vil det aldrig blive glemt.
    Jeg håber aldrig at sådanne en handling vil blive gjordt til virklighed og skulle det ske håber jeg den vil blive stanset så de ikke opnår deres mål.
    men personligt så tror jeg ikke en dyt på at den engelske hær står for sikkerheden de har en helt anden opgave efter min mening, men som sagt så er det kun min mening, og om der er hold i det jeg skriver ved kun den engelske hær, og jeg tror heller ikke det kommer frem hvad deres virklige opgave er.

  4. Poul Berg

    Det er spændende, at der er muslimer med til OL. Og fra denne gang også kvindelige deltagere, der ganske vist ikke kan noget, men de får da lejlighed til at vise sløret.
    Hvad skal muslimer i det hele taget blandt kultiverede nationers idrætsfolk?
    Men der bliver taget hensyn. Halalmad til alle trosretningers deltagere, og afskærmende “mur” mellem muslimerne og israelerne, så muslimerne ikke skal døje med synet af fjenden. Man skulle næsten tro, at Roskilde Festivallen og Folkekirkens Nødhjælp tager helt fejl, når de vil bekæmpe muren i Israel. Det viser sig jo nu, at palæstinenserne selv ønsker en sådan her i London.
    Den olympiske ed er vist i øvrigt ikke det papir værd, den er skrevet på. Den siger noget om, at man skal mødes i fred og respekt for hinanden.
    Muslimernes tilstedeværelse både indenfor og udenfor betyder samtidig, at man aldrig tidligere har set en så voldsom militær sikkerhedsforanstaltning i hele London – og vel resten af landet. Man ved, at de vil forsøge et eller andet. Vi har jo allerede set et muslimsk Allahuakbar angreb på en pige, der løb med faklen gennem byen.
    Mit håb til en sådan verdensbegivenhed er, at mange flere vil finde ud af, at man ikke kan have Muhammeds tilhængere bosat inden for vore frie landes grænser. Dette gælder også for Obama. Jeg håber dog, at man vil være i stand til at afværge den katastrofe, der planlægges i de engelske moskeer lige nu.
    Hvordan jeg ved det?
    Hvis ikke, de er i gang nu, ville det være første gang i 1400 år – og det ville være et forræderi mod Muhammed.
    Hvem af dem tør det. Bare tanken om ikke at opnå adgang til 72 jomfruer. Frygtelig tanke. Så kunne man lige så godt have fjernet mere end forhuden.