Nej, jeg er ikke racist, jeg er realist.

Nej, jeg er ikke racist, jeg er realist – men jeg er blevet kaldt det og har mistet venner på grund af mine overbevisninger – men her er et par artikler, der beskriver den realisme – det lader desværre til, at denne ideologi, i den fanatiske Koran-tro udgave, vinder større og større indpas rundt omkring i verden – inklusive Danmark!
Islam er nemlig først og fremmest politisk med Sharia lov, – religion er den mindste del af dette – og jeg har ondt af de mennesker, der er blevet/bliver indoktrineret ind i dette system. Nogle formår at rive sig løs, men det er med fare for liv og helbred!
Tænk lidt over det, og stop med at fordømme de mennesker, der går ind for at stoppe udbredelsen af dette vanvid – det er ikke “racistiske, hadefulde højre-orienterede” men ganske almindelige borgere, der er stoppet med at være så tolerante, at de accepterer intolerancen, og absolut ikke er politisk korrekte – det skader nemlig Danmark/Vesten i det lange løb.
Islam er nemlig ingen race – Islam er en politisk, kulturel ideologi, – og man kan ændre sin indstilling/tankegang, men ikke sin farve/race – deri ligger en kæmpeforskel!
Læserindlæg fra anonym. Redaktionen er bekendt med med personens identitet

One comment

  1. Carsten Nielsen

    Ja min ven. Sådan er det efterhånden i danmark. Med venner er man som regel på bløgelængde med, man kan osse være lidt uenig. Det løser sig. Men der er nogle der er så retarderet, at de ikke er vær at spilde tid på. For som vi alle kan se, over det hele, går det jo ad helvede til.
    Jeg har mødt meget af: Du er rasist, Du er menneskefjensk osv osv. Siger vennerne det og det ikke kommer til en forståelse, så smut.
    Jo mere man ser af Islam’s billede og det forbrydersyndikatet står for, Des mere brækker man sig. Det er det mest usle og vamle man kan forestille sig. Husk på: De der dyrker denne Ideologi er ikke bedre. endsige de der sidder i tinget + de der har stemt dem ind.
    Disse uvidende mennesker, ved så absolut ikke hvad de går ind til. Ja, Man tager sig til båtten.
    Læs evt Historien, hvis du ikke allerede har gjort det. Så vil du sande, at Islam er både krigerisk, menneskefjensk, Usæderlig, osv osv.