Mails til Poul Anthoniussen

Igår bragte vi artiklen Racismekortet igen igen. Heri opfordrede vi vore læsere til at skrive til skolechefen i Odense som var gået i rette med skolelederen på Ejerslykkeskolen, blot fordi hun havde sat fingeren på et ømt punkt.

Her følger mails fra to af de mange læsere som indtil videre har skrevet til skolechefen Poul Anthoniussen på denne mail: pola@odense.dk. Fortsæt endelig med at skrive til ham.

Til skolechef Poul Anthoniussen,
Undertegnede har læst, at du har indkaldt en skoleleder til “samtale” i anledning af, at hun har sagt at par sandhedsord om muslim-elevers plage for undervisningen
Vi er mange, der som hun er “skidetrætte” af muslimers hærgen på alle områder i vort land..
Efter min  mening burde du i stedet for at anklage hende støtte din skoleleder og i stedet indkalde den pågældende elev og forældre og belære disse om, hvordan man opfører sig i Danmark.
Læs i øvrigt Ole Hyltofts artikel den 20.9.2012 i Ekstra Bladet: GIV  IKKE  EFTER  FOR  ISLAM.
Venlig hilsen
Jørgen D. Grønbæk
—————————————————————————
Hvis skolelederen skal have nogen reprimande, skal det udelukkende være for at have brugt ordet »skide«. Men der er intet i vejen for at kalde en spade for en spade og en muslim for en muslim; men de påstår måske, at de ikke er muslimer? For hvorfor skulle det ellers være slemt at blive kaldt det? Det de er kede af, er nok, at de skal opføre sig ordentligt, for det er meget umuslimsk at indordne sig under vestlige forhold. – Hvis skolechef Anthoniussen fremturer med, at udtalelsen skulle være helt uacceptabel, vil jeg godt som repræsentant for hvide kristne danskere klage over Anthoniussens undertrykkelse af dansk kultur. —Jeg er rar sidst, for der er så mange, der vil være rar først, så når jeg ikke kan nå at være rar samtidig, må jeg jo vente – og være rar sidst.Hvad nu hvis skolelederen havde sagt: Jeg er træt af, at I drenge laver ballade! 
Far, far, hun kaldte os drenge!Selvfølgelig må man kalde en muslim for en muslim. Det var kun forkert gjort, hvis de ikke var det.Hvorfor er Shaib Mansoor kommet til Danmark med sin familie? Der er (alt for) mange med det efternavn i Odense, og det ser ud til, at navnet er pakistansk. Hvorfor lige Danmark? Hvorfor ikke et land hjemme i nærheden?

Jeg føler mig krænket!  (Det er jo dét, man skal sige).

mvh Hans