Klag over fremtidig lærer til Blågårds Seminarium

Skal denne mand true dine børn i skolen med at flække øjnene på dem?


Kræv at lærerstuderende bliver smidt ud.
Ønsker du at dit barns lærer siger: “hvis du forstyrrer mig en gang til.. kommer jeg og flækker dine øjne i midten af Århus…”

Hvis ikke så mail/ring/skriv til Blågårds Seminarium at vi ikke ønsker en lærer i det danske samfund som offentligt udtaler sig som her beskrevet:

Efter en diskussion på Facebook skrev tyrkiske Recep Reco Yasar, der er lærerstuderende på Blaagaard Seminarium, en besked til Jon Funder de Linde fra Aarhus med følgende ordlyd:

“din fucking bøsse.. smut nu der hvor du hører til din lille luderunge.. du skal ikke forstyrre mig. jeg har ikke tid til trækkerdrenge som dig Du ligner ikke en gang en mand.. din fucking transseksuel…. klamme nazist… selv pia kjærsgårds synspunkter er helt uskyldige i forhold til en breivik som dig…. klamme luderunge… gå og sælg dig selv. hvis du forstyrrer mig en gang til.. kommer jeg og flækker dine øjne i midten af Århus…”

Mail skriv eller ring til

Blaagaard/KDAS
Mørkhøj Parkalle 5,
2860 Søborg
Telefon: 41 89 81 00
E-mail: Blaagaard-kdas@ucc.dk

Birgit Grønlund
Studieleder 3. og 4. årg. Praktikleder 4. årgang E: bgr@ucc.dk T: 4189 7469

15 comments

  1. Anonym

    Det kan ikke være rigtigt at sådan en psykopat kan få lov til at blive lærer. Skal vi nu risikerer, at et barn bliver udsat for fare i politisk korrekthedens navn. Tag denne tyrkisk idiot i hans lange krøllede røvhår og kyl han ud af den uddannelse og helst ud af landet. Han har jo tydeligvis de typiske islamiske holdninger til homoseksualitet, så han har nok også de andre skjult bag masken og jeg tænker nåde den knægt, som kommer på tværs af ham og hans overbevisninger når først han er blevet lærer. Håber at Blaagaard Seminarium indser, at denne mænd ikke er egnet til at have nogen som helst form for kontakt med børn og smider ham ud for han traumatiserer en elev.

  2. Københavneren

    Mener selvfølgelig gøgen og ikke skaden,
    Nedenstående som jeg har set en skrive andetsteds som kommentar til sagen om juletræ i Kokkedal er meget dækkende:

    “Jeg ser det som historien om Gøgen – der lægger æg i ANDRES reder – for derefter at skubbe de oprindelige æg udover kanten – for SELV at tilrane sig reden URETMÆSSIGT!!
    Vi i Danmark har taget vel imod de fremmede og givet dem demokratiske muligheder til bla. at sidde i en boligforenings-bestyrelse.
    Vi har storsind nok i vores demokrati til at lade dem fejre DERES tilkomne højtid indenfor Islam – …………. OG SÅ KVITTERER DE FREMMEDE FOR VENLIGHEDEN VED AT NÆGTE OPRINDLIGE DANSKERE AT FEJRE DERES JUL!!!????
    DET er ikke i orden
    Vi skal tage godt imod fremmede – men vi skal fandme ikke finde os i at blive “kastet ud af egen rede” pga. gæstfrihed!!! ”

    Meget godt beskrevet hvad jeg selv indimellem tænker – i det skjulte forstås 😦

  3. Københavneren

    Det ender jo med borgerkrig og at alle os oprindelige danskere tvinges i Burka. Muslimerne har som skaden overtaget vores rede… 😦 Vildt deprimerende

  4. Birthe Nielsen

    Carsten Nielsen 28. okt. kl. 23.19
    supsistensløs = subsistensløs – når det nu drejer sig om en kommende lærer .j

  5. ADAM

    Han skal smides ud af seminariet. I det hele taget er det på tide, at der siges fra overfor totalt reskpetløse fjolser. Vi skal IKKE finde os i mere.

  6. Carsten Nielsen

    Min tone her på siden. Hvis den fejler noget vil jeg da meget gerne vide hvad der evt er galt med den. ??.
    I Henviser nok til den øverste. Men sandt er det jo, og den er inden for Grundlovens rammer.

  7. Jakob

    Problemet er, at de kujonagtige perkere (arabere/tyrkere) intet, absolut intet formår uden de er i flok. Derfor de oftest går i flok. Det er garanteret, at han ikke engang selv tør gå alene rundt i byen efter den udtalelse, for han er præcis som de andre rotter; store i kæften, IQ som en abe, og kujoner…

  8. Carsten Nielsen

    Det vil næppe ske “Mette” Zenia Stampe og hendes Gestampo holder hånden over Tyrken.
    Vi danskere skal nemlig kues af denne ytringsfriheds hæmmende paragraf. 266B
    Regeringen må alt og vil alt, også overtræde grundloven. Og de gør det. !!

    Men så længe jeg (vi) holder mig (os) inden for grundlovens rammer, har denne §266B ingen betydning.!

  9. mette

    En rigtig muslimsk skolelærer? – samme sprogbrug som andre muslimer bruger, når de ikke kan formulere sig i debatterne – det kan da ikke vare mange dage, før han får en 266b anmeldelse på halsen! Han burde allerede have fået den – skal denne opkomling være rolle model for fremtidige skoleelever? – Kan det snart blive meget værre?

  10. Carsten Nielsen

    For mig at se er Recep Reco Yasar supsistensløs da jeg ikke kan finde adressen. Man vil jo gerne vide hvad det drejer sig om. !

  11. hende

    -Idioten kan ikke engang tale- og formulere sig på et ordentlig dansk!? Og han skal være lærer??? 🙂
    Goddaw mand, økseskaft!