En danskers mail til PET

– Vedr. PETs udmeldinger om islamkritikere.
Når vi ældre danskere ikke tør besøge Nørrebro, bange for visitationer af indvandrerbander, og i manglende tillid til at bl.a Nørrebro hører til Danmark, så er den gal.
Jeg tør ikke besøge min gamle bydel af frygt!  Hvorfor generes politikere og senest Martin Krasnik ved at bære jødekalotten?  Hvorfor gør ordensmagten ingenting, ingen jøder tør gå i området!?
Når I fremturer, som I gør, mod højrekræfter, er det kun bevis på jeres egen afmægtighed,  sørg dog for at alle danskere, kristne, jøder og naturligvis muslimer kan færdes frit i Blågårdsgade.  I 1960erne, som elev hos A.P. Møller(nu også mærsk) kunne man trygt besøge den syvende himmel i Blågårdsgade eller Alotria i Korsgade. Nu tør jeg ikke besøge området, fordi I ikke holder orden på styrkerne.

Jeg tænker kun på at undgå en ny krystalnat, hvor jøderne bliver henrettet, og det burde PET også bekymre sig om.

Trods alt venlige hilsner fra en gammel pensionist, som kun frygter Gud
JK
P.S.  Jeg frygter kun Vor Herre, og Jesus (vend den anden kind til).

One comment

  1. peter jensen

    Jeg syntes efterhånden at danskerne har vendt den anden kind til så mange gange at det minder om en dårlig brusli film.
    Det som jeg syntes kan være lidt mærkligt er, man prøver at holde ro og orden, og fortæller dansken, de islamister har jo haft det svært osv.
    Jeg tror bare at når PET har sat sig for at sådan er det, så bliver de ved med at se efter noget der ikke er der, PET kan sige hvad de vil, og prøve at styre hvad de vil, men PET kan ikke styre det folk ser, dag ud og dag ind.
    Hvis en person siger islam skal væk, og personen ikke ønsker at have noget at gøre med islamister, så vil personen blive betragtet som en af de mørke farlige mænd, PET er ligeglad med om personen har fået voldtaget sine børn eller personen selv er blevet mishandlet/overfaldet af islamister, han vil blive stemplet.
    Mit spørgsmål til PET ville jo nok mere være, ville i have stillet op til TV hvis i vidste at, programmet var så politisk anlagt, og må PET tage en politisk side.
    Jeg undre mig rigtig meget over hvordan PET kan tage en persons privat økonomi op i et TV program uden at have fået tiladelse af personen, AG er jo ikke mistænkt for terror eller dømt for terror eller eftersøgt.
    AG har jo flere gange ytret at han gerne vil sammenarbejde med PET, så hvorfor alt den postyr i TV, ring dog til AG og sig at i er villig til at sammenarbejde så i kan få den misforståelse ud af verden, eller er PET bare bange for de ikke kan finde noget.
    Vi har et stats styret TV som er begyndt at sende programmer som minder meget om det som fik gang i masse mordet i Rwanda, i Rwanda var det bare over radioen i stedet, da jeg så tv og så SIAD stå stille og roligt mens AFA prøvede at komme frem for at dræbe, var det lige som at se de belgiske soldater der prøvede at holde den dræbende part væk fra offerne.
    Grunden til jeg skriver at AFA vil frem og dræbe SIAD og andre med en anden politisk holdning er fordi, de vil yde vold, og når man vil yde vold er der en risiko for at det menneske kan blive dræbt.
    Hvorfor har politiet/PET og staten ikke gået ind i den sag hvad angår AFA, for der er jo skrevet at en tilfældig person bare blev overfaldet og måtte flygte ind til SIAD, AFA har jo bevidst kørt en stemning op, som kan være en mulig fare for uskyldige.
    Hvordan kan den danske stat tie omkring, at en gruppe som AFA vil dræbe/overfalde mennesker som ønsker at jøderne kan gå i fred, hvad er det for et signal at sende ud af landet.
    Når AFA folk skriver at folk som SIAD skal bekæmpes med alle midler, så må det jo også indebære det at dræbe dem, AG var jo udsat for et drabsforsøg, som han fortalte på TV var det AFA ? PET er det AFA eller er AFA støttet af regerings partier eller er det noget PET ikke var klar over, var en mulighed, eller har PET fået af vide de skal kikke den anden vej.
    Hvordan kan en enhed som PET medvirke i et program hvor den info. der kommer ud bevist er baseret på at fordreje virkligheden, AG har ikke brugt 5000 kr. på et hotel værlse, AG har også forklaret at NDL ikke er en af hans org. og AG har også klart meldt ud at han ingen støtte får for Israel, sig mig en gang selv FDF spejderne kan lave bedere efterretninger end det der blev vist på TV, hele verden griner af PET og vores stats tv, men en-u være er at de griner af at danskerne gladligt betaler til sådan en gang pladerballe nær radio.
    undskyld mit lange indlæg men måtte bare ud med denne galle for det er da så pinligt at have PET til at deltage i et bevidst politisk fejlslagen tv indslag, det indslag var så dårligt at selv skole børn kunne se det var fordrejet så det kan da kun give medlemmer til SIAD hvilket i dette tilfælde kun kan være godt, for de skriver da åbent at de ikke vil akseptere vold, og det kan man da støtte.