Underkastelse

Føtex, Bilka og Netto har nu givet efter for muslimsk pres, således at disse forretninger nu tillader ansatte muslimske kvinder at bære den islamisk lovbefalede hovedbeklædning.

Dansk Supermarked med netop Føtex og Netto har ellers været mine foretrukne butikker, netop fordi de har vist mod og mandshjerte – og omsorg for Danmark ved at føre retssager om deres ret til at forlange, at personalet skal iføre sig forretnings-uniform og ikke islamisk beklædning.

Disse butikker har således tidligere stået fast på deres ret til at afvise muslimers religiøse krav på at vise deres islamiske tro ved at iføre sig den islamisk lovbefalede hovedbeklædning – her tørklædet.
Når Koranens påbud om, at “kvinder skal trække deres ydre klæder op og om sig, således at de kan kendes (som rene) – og derved ikke forulempes” ( bl.a. sura 24.31 og 33.60) er så vigtige for disse kvinder, hvilke andre koran-påbud vil de da også følge?
Skal jeg finde mig i at blive betjent af en kvinde, som åbenlyst betragter mig som en vantro, der ifølge deres muslimske hellige bog skal dræbes, hvis ikke jeg vil underkaste mig Allah?
Nej!
Nu er det slut med at støtte Føtex, Bilka og Netto.
Nu vil jeg fortælle disse forretninger, hvorfor jeg ikke længere ønsker at handle i deres butikker.
Og jeg vil fortælle dette til hele min omgangskreds – og den er stor!

Mit håb er, at alle, der er imod islamiseringen af Danmark, også vil vise deres foragt for Dansk Supermarked og også meddele det til forretningerne.

Dansk Supermarked er for mig ikke længere “dansk” !

Ellen Larsen

6 comments

  1. Stig Winther Petersen

    Jeg finder det glædeligt – ikke at de muslimske kvinder går med tørklæde – men at de nu kan finde ansættelse i en af de største butikskæder, således at de får en bedre mulighed for at blive en del af det danske samfund. Hvis de udsat for en personlig kontakt med mere “frigjorte” danske kvinders og mænds holdninger vælger at smide tørklædet, fordi de fx opdager, at de er blevet undertrykt, så kan vi alle klappe i hænderne.

  2. Karen Margrethe Larsen.

    Jeg vil købe ind hos min lokale Spar-købmand.
    Coop-butikkerne har for længe siden lagt sig på maven for islam.
    Nu også “Udansk Supermarked” – hvor dybt begrædeligt!
    Mon REMA har indført tørklæder?
    Hvis nogen kender til de forskellige supermarkedkæders politik på islam-området, ville det være fint at få besked. Så kan vi undgå de butikker!

  3. Den danske mand

    Hvor skal vi så handle henne? Alle steder jeg kommer er der muslimer, med deres tørklæder.

  4. roerne skal op.

    Tip. Gå ind i de omtalte butikker og gør som I plejer.
    Gå til kassen, og læg varerne op på båndet.
    Springer der så en trold op af kassen i Hættemågekostume, så gå kort og godt og lad varerne ligge på båndet.

    Det er min fremgangsmåde.
    Gør vi dette alle sammen, kører butikkerne snart sur i det. 🙂

  5. Per

    Helt enig med Ellen…
    Vågn op kære danskere og ser hvad der er ved at ske med vores dejlige land…..

  6. Anonym

    Godt sagt, Ellen Larsen! Og jeg vil i videst muligt omfang boykotte (Dansk) Islamisk Supermarkeds butikker.

    KM