Læserne blogger: Opgør med racismeparagraffen

Der må ganske enkelt gøres op med §266b (racismeparagraffen).
Det skal og bør slet ikke være muligt, at kunne blive stemplet som racist, fascist eller nazist, blot fordi man ikke bryder sig om en totalitær dødsforherligende, voldelig og dybt racistisk ideologi, som udelukkende har til formål at udrydde alle andre end selvsamme ideologis tilhængere, og fordi man højlydt protesterer imod denne.
For det er netop hvad dødsideologien islam repræsenterer: Fascisme, racisme og nazisme i sin reneste form.

At så mange danske politikere ønsker, at deres eget fædreland bliver løbet over ende af stærkt racistiske muslimer, med den gigantiske løgn om at “Danmark kommer til at mangle arbejdskraft i fremtiden” som undskyldning, forstår jeg simpelthen ikke, og jeg vil til enhver tid kæmpe imod denne udvikling, da jeg mener at vores nation, vores værdier og vores kultur er i overhængende fare for, inden for en ikke så lang årrække endda, at blive udslettet af truslen fra Mellemøsten.
Hvad er det ved Danmark, som vores selvhadende og landsforræderiske politikere, ikke mener er værd at værne om, siden vi skal brødføde så mange inaktive, uproduktive og urentable flygtninge og asylansøgere, med tomme pengekasser og massiv gæld, vold og trusler, indbrud og overfald, drabsforsøg og endda overlagte mord på tilfældige (og nogle gange udvalgte) borgere til følge? Hvor længe skal vi finde os i det?

At vi lever i et overvågningssamfund er ingen vist i tvivl om. Overvågning kan være en god ting. Bl.a i forbindelse med opklaring af forbrydelser og deslige. Men at samme overvågningsinstans (PET) “holder øje” med fredelige borgere i et omfang, der i dén grad modarbejder ytringsfriheden på så mange måder, er jo helt forrykt. Her mener jeg PET’s overvågning af bl.a sociale medier som Twitter og Facebook. Det SKAL være muligt at kunne ytre sig kritisk om alle ting, inklusive religion og ideologier, uden at blive terroriseret, lagt for had, forfulgt og måske endda dræbt. PET’s fornemmeste opgave må først og fremmest være, at beskytte Danmark og danskere imod islamisk eller anden terror.
Så hvordan kan det være, at yderligtgående, ekstremt islamistiske imamer og salafister, der mestendels prædiker had mod Vesten og “vantro”, kan få lov til dette UDEN at det har alvorlige konsekvenser, når man som ganske almindeligt friheds- og fredselskende menneske og familiefar, skal overvåges, sanktioneres og oven i købet kan straffes for at ytre sin uforbeholdne mening om selvsamme imamer, muslimer og deres dødsideologi?

Det burde være omvendt, således at de der prædiker had til, vold mod og død over “vantro”, blev overvåget minutiøst og ved mindste tegn på samfundsskadelig virksomhed eller terrorplanlægning, straffes med lovens strengeste straf.
Vi har apparatet til det, men vi bruger det ikke! Noget er jo tydeligvis rivende galt, når disse overvågningsmuligheder bruges til at begrænse den oprindelige befolknings aktiviteter med.

Jeg er overhovedet ikke racist, og vil ikke stemples som en sådan, blot fordi jeg ikke bryder mig om den, for det meste negative udvikling, som jeg har været vidne til igennem de sidste 30 år.
Jeg savner blot det Danmark og de danskere som jeg kender og elsker. For danskerne er jo i bund og grund et dejligt og venligt folkefærd.
Man skal bare ikke komme og tro, at man kan true os til at ændre på vores demokrati, vores værdier og vores kultur. For så stritter vi imod.

Morten Jacobsen

6 comments

  1. Michael Unna

    Miraklernes tid er heldigvis ikke forbi. Vi kan jo endnu ikke vide noget om det er Tayqiaa (løgn forestillelse), men at læse den (tidligere?) Imam Ahmed Akkari lave en -omvendt-Uffe Ellemann giver jo håb for fremtiden. Må det være mig tilladt at sige, at det jo ikke giver mening at lægge muhammedanere, som er født ind i religionen for had. De kan jo ikke gøre for de er født ind i dette totalitærer kærlighedsløse modbydelige diktatoriske-lov-univers, så på en måde kan vi ikke bebrejde dem at de arbejder for Deres opdragede sag, men dem som bakker dem op. De selvvalgte dhimmistøtter er virkelig de værste, og vel også udsat for foragt inderst inde fra de -rettroende muhammedanere-, hvilket er rimeligt, og så sandelig også foragt fra min side, som beskrevet overfor, men en Muhammedaner, som begynder at tænke på friheden og individet og livet uden for dette univers….det giver håb.
    For lang tid siden i dagbladet Information (jeg tror det var Preben Wilhelm), var der en debat vedrørrende Sharia. Preben Wilhelm, eller det var en anden debattør-det er lang tid siden og jeg skriver pr hukommelse-, sagde at han ikke ville finde sig i at man angreb demokratiet og friheden. Akkari sagde at han lige skulle ringe til Syrien for at konsultere en ekspert. Jeg kom med et læserbrev, hvor jeg bl.a skrev…jeg skal lige slå op i telefonbogen. Det er en bog jeg tror på. Den er fyldt med numre, som har vist sig at være sande….etc, og lavede grin med Akkaris forsigtighed. De trykte det dengang……….Hvis det ikke er Tayqiaa fra Akkaris side, så er jeg virkelig glad for det lille lys i mørket, som Akkari har tændt. I så tilfælde Hjertelig tak Akkari for din omtanke vedrørrende værdigheden af den frihed, som din familie flygtede til. Må vi alle få frihed som individer fra det totalitærer tankesæt.

  2. Anonym

    Ja, Morten Jacobsen! Dette er virkeligheden, den skinbarlige sandhed om, hvordan det står til i vores land, Danmark.
    For mig må situationen kunne tolkes, at der må eksistere en uhyggelig politisk dagsorden bag dette gigantiske forræderi, som islamiseringen af Danmark, Europa – af Vesten er. EU er en vigtig part i foretagenet.
    Det fritager ingenlunde vore egne politikere og medløbere deres ansvar for ulykken og dens følger.

    KM

  3. Michael Unna

    Ja det er ufatteligt. Jeg troede naivt at man efter 2001 11 september, aktivt ville bekæmpe denne fordummende usekulære diktatorreligion, men den moralske løgn var åbenbart stærkere. End ikke det faktum at vi sendte soldater ud for at bekæmpe konsekvensen af den, fik nogen af de ansvarlige politikere (bortset fra nogle DF ere) til at reagere. Det er med dybest foragt at jeg (man) kan høre på Zenia Stampes afstumpede vudering, som om at Afghanistan dengang ikke bestod af et sindsygt diktatorregime (fuldt på højde med Nord Koreas i sindsyg undertrykkelse). et regime som havde -langskægspåbud for mænd- TV og Radioforbud- Maleforbud af virkelige ting-kvindeundertrykkelse uden sidestykke i selv store dele af den muhammedanske verden, og historisk-selvfølgelig vilkårlig tortur og henrettelse, ligesom andre af de muhammedanske regimer-massehenrettelser på fodboldstadion-etc etc etc. Kun to lande mente dengang at de var værdige at have diplomatiske forbindelser med -Pakistan og Saudi Arabien- folk af andre religioner et lille hinduistisk minoritet skulle gå med tydelig symbol. FN,s folk kunne ikke operere i landet etc etc etc . Alle disse ting skal glemmes bag Zenia Stampes modbydelige vudering? Føj hvor kan jeg nogengange føle dybsindig foragt for min samtid. Dem som før krigen støttede Nazisterne, endda i starten under krigen, står for mig etisk bedrestillet og bedre undskyldt, fordi man ikke dengang til fulde kunne følge med i Nazisternes grusomhed. Internet og tv transmission var ikke eksisterende, og selv foto var sjældne, men idag er der ingen undskyldninger for ikke at fordømme og bekæmpe denne modbydelige diktatorreligions undertrykkende indflydelse. Så hjertelig tak til SIAD.

  4. hende

    -Sådan, Morten Jacobsen! 100% enig, vi er sgu’ snart nødt til at træde i karakter!!!