En danskers beretning fra det virkelige liv i Danmark

muslims_attackJeg har boet på Dianavænget [Odense-kvarter, red.], og jeg måtte sende min søn på institution fordi han ikke kunne være der for flokke af deres [muslimernes, red.] uciviliserede unger. De overfaldt alle danske børn, store flokke på 20 børn imod en dansker, så blev de smidt ned på jorden og så stod de over dem og sparkede og hvad de kunne finde på.

Min søn var ved at bliver kvalt af en flok af disse børn, de var trængt ind i min lejlighed mens jeg var ude og lufte hunden et kort øjeblik. Nogle børn holdt hans arme mens andre tog kvælertag på ham. Sådan var de. Heldigvis var der en kvik nabo der havde hørt larm fra lejligheden, så han var gået derop, ellers havde jeg ikke haft min søn mere.
Jeg prøvede at klage til boligforeningen, men de ville ikke gøre noget. Jeg prøvede at få hjælp hos politiet men de sagde at det var noget boligforeningen skulle ordne. Til sidst måtte jeg sende min søn på institution, for hverken jeg eller han selv kunne holde det ud. Han blev ødelagt af det.

Selv i dag kan han ikke komme derude omkring uden at der er nogle efter ham. Hans eneste ven, og dansker, flyttede ud til sin far, han turde heller ikke være der. Og i alle de år, hvor vi boede der, var der kun en eneste der nogensinde tog os i forsvar af dem, der skulle opdrage disse bøller, og sagde at de skulle lade os være. Ellers fik de lov til at husere rundt. Før de udlændinge begyndte at flytte ind, fordi boligforeningen blev tvunget til at tage dem ind, var Dianavænget et pænt kvarter. Da der var store lejligheder blev vi oversvømmet af alle de børn og de var ikke længe om at få det ødelagt.

Skribenten ønsker at være anonym men redaktionen er bekendt med navnet.

7 comments

  1. Anonym

    Det er så som det står i islamernas helvedesbog koranen. Jeg fatter ik vorfor vi i Skandinavien skall ha alle disse banditer og røvere. de politiker som bestæmmer har nok et stort hul i hovedet, eller måske kun varm luft i skallen.
    Jag har læst den helvedesbogen koranen och der sår det at de skal koke os stege os og rasere hvores huse- OG FAN I MEJ DE GøR DE OGSÅ DE HELVEDES IDIOTERNE. Læs mere om disse idioter HER
    http://islaminferno.blogspot.se/

  2. Muhammed

    Sådan er det over alt og når folk så siger at dansker gør det os
    så siger jeg ikke i samme omfang! som udlændige. jeg er træt af de gør det
    det sætter os i dårlig lys. hvorfor di gør det ved jeg ikk men smid dem ud hvis de ikke kan intregerer sig!

  3. Axel V. Duch

    Hverken regeringen, de unge studiner I folketinget, eller politiet vil goere noget ved sagen, den eneste udvej jeg ser er selvtaegt, borgerkrig . Det er soergeligt, men saadan er det.

  4. Kaj Arildsen

    Beskrivelsen kunne lige så godt være fra et Aalborg Ø.-kvarter, som jeg flygtede fra i 2002. Som man kan læse i dagspressen, er det ikke blevet bedre (påsatte brande hver nat den forgangne sommer m.v.)
    Vi går mod barske tilstande!
    Kaj A.

  5. jens

    Det er det samme her i slagelse nordby. Mine børn bliver bestjålet og jaget hver dag.
    Om det er i skolen eller derhjemme er lige meget. Vi har taget konsekvenserne af det hele og flytter(flygter) til en bedre bydel.

  6. Sofus

    “Det VAR et yndigt land” Det er altsaa Danmark jeg taler om. Se saa at faa familie og venner, naboer, mm. til at stemme for SIAD ved naeste valg.