Flere lokalpolitikere trues til tavshed

Jenstirsvad_besked_SOE

Klik på billedet for større billede

Det er ikke kun i region Sønderjylland at islamkritiske kandidater bliver udsat for trusler som det kan læses her:
http://www.dr.dk/Nyheder/

SIADs spidskandidat Jens Tirsvad fra Horsens Kommune havde blot delt en artikel fra Horsens Dagblad på facebook. Det resulterede i, at han blev ringet op af en Sefkan Ølmez, som blev mere og mere truende i løbet af samtalen. Samtalen blev anmeldt til politiet for lidt over en måned siden, men politiet er ikke vendt tilbage endnu og dette tolker vi i SIAD, som at politiet ikke vil gøre noget ved det.

Sådan lød telefonsamtalen:

JT: Ja det er Jens
SØ: Er det Jens?
JT: Ja
SØ: Ja hej, prøv å hør du snakker med Sefkan.
JT: Ja
SØ: Jeg har set på facebook at du hænger mit navn ud
og sætter mig sammen med bandemedlemmer osv osv.
hvad fanden er det for noget?
JT: Det drejer sig om at du har liket Black Cobra
SØ: Prøv å hør her, det er da ligemeget om man har
liket ting og gerne vil se hvad der sker, det betyder
da ikke at man relaterer til dem, det er da vanvittigt at sige.
JT: Det ved jeg ikke, du har liket dem. Hvis man
liker noget så er det fordi man godt kan lide dem.
SØ:Skal det betyde noget? Skal du så gå og hænge mit
navn ud for det?
JT: Jeg kan godt fjerne det hvis det er sådan du
har et problem med det.
SØ: Fjerne det?
JT: Ja
SØ: Prøv og hør her, du skal fjerne det der
JT: Det gør jeg.
SØ: Ellers skal jeg nok lige komme op og banke på din
dør og så vil jeg skide på at du politianmelder mig Jens
Tirsvad, hvad fanden du står jo her i krak, tror du ikke
bare jeg kan komme op og banke på din dør, hva?
JT: Hvorfor skulle du gøre det?
SØ: Hvis jeg er inviteret til det tror du så ikke jeg
sender en gruppe op til dig nu om ti min. eller 20 min.
hvis det er det.
JT: Der er ingen grund til at hidse dig op, jeg skal
nok fjerne det.
SØ: Hva? Du har da børn. Du må da tage dig sammen og passe dig selv istedet for at hænge folks navn ud på nettet.
JT: Det er dig selv der har hængt dig selv ud på nettet,
du har lagt det videoopslag op.
Hva’ siger du?
JT: Det er da dig selv der har sat dig selv på nettet
ved at lægge det videoopslag op ud på nettet.
SØ: Video af hvad ud? Jeg har ikke lagt en video en
skid ud, du skal bare luk røven. Og prøv hør her jeg
har lov til at lægge video ud af hvad som helst, det
skal du kraftdeme ikke gå ind og blande dig i
Sig mig hvad fanen er du, du lige pludselig dukker ud
af den blå mand og sætter mit navn ud på nettet
Ved du hvad du skal rende mig i røven du skal være
glad for at jeg har holdt mig tilbage og ikke er
kommet op og banket på din dør.
JT: Jeg fjerner… jeg fjerner det der nu.
SØ: Det’ bare, jeg vil skide på dig og ser jeg
dig i byen så hakker jeg dig kraftdeme og propper
dine fucking klamme briller i røven på dig mand.
JT: Ingen grund til det
SØ: Det skal være DIN straf for at sætte mig ud på
nettet mand, skulle du så prøve at smage til noget
der er banderelateret din fucking gamle nar
JT: Det er slet ikke nødvendigt, jeg fjerner
det der med det samme så det er slet ikke
nødvendigt…
SØ: Du går ind og fjerner det der nu! 5 min. har du
til det, er den ikke fjernet indenfor 5 min.,
prøv å hør her, klokken den er præcis
JT: Jeg skal lige vide hvor…
SØ: Er den ikke fjernet 20 min. over 8 så står jeg
foran din dør
JT: Det var Horsens Folkeblad eller hvor er
det henne den ligger?
SØ: Det vil jeg skide på, du lægger ikke noget med
mit navn ud, du kan hænge hvem som helst som
du vil, om det er Black Cobra du vil hænge ud og
skrive de er nogen bøsserøve, så gør du det,
du hænger ikke mit navn ud nogen som helst steder…
JT: Jeg får det fjernet, jeg får det fjernet nu.
SØ: Du har 4 min. nu!…

14 comments

  1. Anonym

    Fuck jer allesammmen, Sefran har 100000 % ret, fuck ham der Jens også! og fuck dem der er islam kritisk!

  2. Ann

    Måske lidt off topic. Men jeg er elev på hf. En dansk almen gymnasiel uddannelse. Mit religionshold har netop færdiggjort et islam forløb. Jeg er mildest talt i chok over den måde islam her blev fremstillet på og endnu mere de kilder, suraer og haditer vi blev introduceret for! Med min basis viden om islam var jeg forundret over valget af disse. Jeg vil kalde det islamromantisk og hele “islam vs. Vest” konflikten blev begrundet med en simpel misforståelse/manglende forståelse for hinandens religion. Jeg følte mig bevidst manipuleret og misguided. Hele undervisningsbeskrivelsen fra Udd. Ministeriet er skruet sådan sammen at danskerne skal indoktrineres i at romantisere islam og være ih så rummelige. En pige fra min klasse (gæt selv religiøs overbevisning)fik lov at udeblive fra de lektioner, hvor vi blev undervist i kristendom! Det var grotesk og alle inkl min lærer sagde ikke noget til det. Sikkert af frygt for at blive kaldt racist. Jeg synes jo at når hun har meldt sig til en almen uddannelse så skal hun “finde” sig i at blive undervist alment! På ligefod med mig som sku finde mig i at undervises i islam. Jeg er ikke racist jeg er islam kritisk.

  3. Jarle Christiansen

    Det er da dejlig med sådanne flinke nydanskere som giver deres mening til kende, så kan alle vi søde Danskere sige fy det må du ikke og det er også det eneste vi har mod til desværre.

  4. Sofus

    “Nydanskerne” er ogsaa “multikulturelle” naar det drejer sig om sproget. De skal nok klare sig i deres hjemland naar de kommer hjem igen.
    Behov’s det at naevnes at stemme paa SIAD til valget.?

  5. Pingback: SIADs borgmesterkandidat truet af mand der optræder bevæbnet på facebook | Stop islamiseringen af Danmark
  6. Sofus

    SIAD laenge leve. Husk at faa venner, naboer og familie til at stemme paa SIAD kandidater til valget.
    Der er frikadelle krig paa panden.

  7. Sofus

    Det er da rart at laese at “nydanskerne” faar laert LIDT dansk , saa de ikke staar helt paa bar bund. Bare de nu vil laese den danske “KORAN ” ( Grundloven ) saa kunne alt komme paa rette plads.

    • Anders Pedersen

      Det er ikke pænt at kalde Hr. Anders Gravers for en latterlig rarrøv. Der er intet latterligt ved Hr. Anders Gravers.