SIOE Italy arrangerer flashdemo i Bologna d. 28. feb. kl. 12.00

george_soros1_stop

Repræsentanter fra George Soros’ organisation kommer til Bologna for at diskutere med Bologna’s byråd om, hvordan man kan implementere muslimerne mere i det italienske liv.
Det kan SIOE Italy ikke se at Soros skal blande sig i, men det gør han over hele Europa. Han har lange og intense møder med EU-toppen, hvor han taler for mere muslimsk indvandring til EU og hvordan de kan implementeres i EU og blive gode samfundsborgere.

SIOEs mening er at EU bruger muslimsk indvandring til at nedbryde den lim der holder nationalstaterne sammen, sådan at EU kan få mere magt. Soros’ organisationer advokerer også for at få det Muslimske broderskab – som har udryddelsen af de vestlige regimer som endemål – tilbage til forhandlingsbordet i Ægypyen. Soros’ organisationer har også tæt kontakt til Hamas, som de ønsker USA og EU skal slutte fred med.

One comment

  1. Michael Unna

    Det er lidt uhyggeligt, hvis det passer. At EU er nationalfjendtlig er ikke noget nyt, men jeg hælder nu mere til at det er muhammedanerne, som prøver på at danne en såkaldt Umma på tværs af landegrænserne, og EU ikke selv forsætslig hjælper til-måske de gør det indirekte med Deres tåbelige visoner og -et europa- uden folkelige besværligheder.
    Det er ofte bureaukrater med hang til at romantisere i skyerne, med fødderne fjernt fra jorden- og pøblen har så bare at rette efter. Hvorfor Soros forsætslig hjælper til er mig en gåde (Såvidt jeg ved er han Jøde…..hvis jeg ikke tager fejl). Måske han selv er bidt af grænseløs naivitet, måske han hader den frihed som Vesten giver, selvom han oprindeligt,…..ok det kan være min hukommelse glipper….fra det kommunistiske unggarn, som han undslap fra, under krisen. Jeg har svært ved at se det er ham der står med det motiv. Er I sikre i Jeres kilder? mvh Michael Unna