Imam voldtager pige fra 2. klasse

Bangladseh, Jessore, Jhikargacha Upazila: Imam fra Jessore voldtager 2. klasses elev, efter hendes forældre har sendt hende hen i moskeen med mad til imamen.

jessore_districtImamen finder på et påskud for at få den 8-årige pige til at blive længere og voldtager hende derefter. Pigen fortæller det efterfølgende til sine forældre, hvorefter faren sammen med andre beboere i distriktet tager hen og får fat i imamen og tilbageholder ham til politiet kommer og arresterer ham. Pigen blev efterfølgende indlagt på hospitalet.

Det ser ud til at pigen har nogle ordentlige forældre der støtter hende, ellers er dette område Bangladesh og Pakistan kendt for at æresmyrde døtre, der har bragt skam over familien. Alene i Pakistan er der æresmyrdet over 600 piger på blot ét år.

Kilde: bdnews24

2 comments

  1. michael poulsen

    Som der var i Herning blev en lille pige voldtaget af en somalier .Hvis det stod til mig skulle han ud af danmark som jeg syntes mange skal .De skal have deres straf.

  2. roerne skal op

    der ser vi igen: Koranen foreskriver at der er legalt at kneppe små-piger.

    Kan I så se at grundloven’s §67 er overtrådt, her til lands, da danskerne accepterer Islam som en religion. Det er en politisk-pædoreligion, som politikerne og deres vælgere accepterer.

    For mig at se, er det et ustyrligt og usædelig svineri, fra politikerne og deres vælgeres side, det vil blive husket. !

    Hvorfor jeg skriver således: Er er fordi jeg ikke får noget som helst responce over, at påpege det, ikke bare her, men alle steder.

    Derfor spørger jeg: Hvad sker der i dette land der hedder Danmark. ?