Til dem der skal se Vild med dans om fredagen

Husk at en af deltagerne ikke er glad for danskere og danskheden, så hvorfor give hende nogen som helst stemme. Få hende stemt ud hurtigst muligt, den landsforræder.
Her er hvad hun før har sagt om danskerne og danskheden:

Ordet danskhed, det nye begreb, som er blevet indført efter, at Dansk Folkeparti har fået så meget indflydelse, er for mig et af de grimmeste ord, jeg nogensinde har hørt. For det første fordi ordet er uæstetisk og ikke findes – jeg ved ikke engang, om det findes i ordbogen, jeg tror, det er et selvopfundet ord – for det andet fordi, hvad er danskhed ? Er det noget, jeg er ? I øvrigt så er jeg halvt dansker, min mor var amerikaner, men danskhed må være noget med at se ned på andre, at være ugeneriøs og nærig med sine penge, være bange for at nogen kommer og tager noget, som er ens, at der er andre, som også skal have en bid af kagen. Dét er danskhed i mine øjne, det er de mennesker, der går i alt for små sko, de mennesker, som ikke ved, at jo mere man giver, jo mere får man tilbage, et godt gammelt buddhistisk princip, som jeg synes er det eneste, man kan leve ud fra. Men det er som om danskerne er kommet til det sted, hvor mere skal have mere, og vi må hellere sørge for, at det vi har, ikke bliver taget fra os, for lige om lidt kommer alle de uhyggelige muslimer og spiser alle vores børn og alle vores kvinder, og så er der kun mændene tilbage, og de skal bare arbejde, for muslimerne, de er så strenge – sådan er det jo blevet, det er jo hvad det vil sige at være dansker, et lille menneske, som ikke vil give noget som helst fra sig. Jeg synes, danskhed er det grimmeste ord, der overhovedet findes.

Paprika Steen, skuespillerinde. Som led i Lars von Triers smædekampagne mod Dansk Folkeparti op til Folketingsvalget 20/11 2001

7 comments

  1. Jesper hansen

    Jeg har lidt svært ved at forstå hvad hun mener med den udtalse vedr.Danskhed,Når man holder Juleaften er det vel Danskhed,Går i Parken og ser Landsholdet osv.Hvis hun ikke bryder sig om lugten i Bageriet står det hende jo frit for at finde et efter hendes mening bedre land og bosætte sig i.

  2. Anders Gravers Pedersen

    Har lige fundet ud af at man kan kommentere på vores SIAD website direkte fra Facebook. Man skal fra artiklen på SIAD trykke på kommentarer. Når så boksen kommer op klikker man inde i boksen, så kommer der ikoner op, bl.a. facebook. Man trykker på facebook ikonet og giver lov til at facebook logger på, derefter kommenterer man.

  3. roerne skal op

    Skide med den Sariamadras.

    Jo mere jeg hører og ser, til alle disse Islam svin, (Muslimer) des mere kommer jeg til at hade dem.

    Det er meget frustrerende at man ikke kan handle uden at bryde loven. Jeg skal overholde loven, men hverken Regeringen, Domstolene og politiet gør det.
    For mig at se, er det landsforrædder af værste skuffe.

    Grundloven er og bliver overtrådt, og hvis Islam var lovlig og forenelig med grundloven vil jeg blive hængt op i ørene, når jeg siger at Islam er en Pædofilistisk-indavl´s ideologi, samt at muslimer er flok pædoer. Husk på: Man bliver ikke bedre end det man dyrker og det bliver muslimerne heller ikke.
    Islam er både voldelig og usædelig, hvilket er forbudt ifl.§67 i grundloven

    Det siges nu via Jydepotten. http://jyllands-posten.dk/politik/ECE7021955/v-danmark-er-i-krig/
    Hvad med at fjerne lortet her hjemme først, venstre og min bare. Ja hvad gør venstre ? Intet og heller ikke Inger Støjsender.

    Den lille mand må sandelig ikke gøre noget, jo forresten, at betale for krige udlandet. Det er her frustationen bl.a. ligger.
    Men een ting er helt sikkert: Hvis et medlem af min familie bliver kulturberiget, er der ingen der kan forhindre at, jeg handler.

    Jeg vil under ingen omstændigheder syltes, pga. Regeringen, Domstolene og politiet´s lovbrud. Islam er hed jo stadig, og det er her lovbrudet består.

    Er par eks.
    § 79
    Borgerne har ret til uden forudgående tilladelse at samle sig ubevæbnede. Offentlige forsamlinger har politiet ret til at overvære. Forsamlinger under åben himmel kan forbydes, når der af dem kan befrygtes fare for den offentlige fred.
    ———– Det er den politiet benytter til at fjerne den fredelige demo med, for det er det nemmeste. Men magtmisbrug. !!!

    § 80
    Ved opløb må den væbnede magt, når den ikke angribes, kun skride ind, efter at mængden tre gange i kongens og lovens navn forgæves er opfordret til at skilles.
    ———– Denne § kan bruges til fjernelse af den voldelige demo. Politiet bør bruge denne, da det så viser, at det er dem der sættet dagsordenen.

    Min autoritetstro kan derfor ligge på et meget lille sted, for det viser tydelig, at politiet og dommerstanden har valgt side. Disse instutioner bør udskiftes, snarest muligt efter min mening.

    Afvæbning af Danske Officerer: Link: http://www.dendanskeforening.dk/side53-aid-1115-mid-1-params-1.html

    Den Kongelige Forholsdordre: Link: http://www.hjv.dk/HHV/TRNM/HD%20MIDT-%20OG%20VESTJYLLAND/MOTINFHVK%20HER/MOTINFHVK%20HER/Sider/Den%20kongelige%20forholdsordre.aspx
    Jeg oplyser her: 5. kolonnevirksomhed skal bekæmpes. Politiet vil på dette område bistå de militære myndigheder, som der står. Alligevel kan man ikke regne med at politiet vil bistå de militære myndigheder. Regeringen, Domstolene og politiet har valgt Islamsiden, (Altså den forkerte hest). Så i min optik må vi selv til vaflerne. !!

  4. lars østergaard

    Rejmond i dag har muslimerne taget blondinevitserne til sig for at gøre danskerne dumme,derfor er danskere der til tider overhører muslimsk-fødselsoverskuds samtaler holdt helt op med at bruge blondinevitser 🙂