Hvem opdrager hvem?

pas_vaaben_pc
Min gamle faster, som døde for et par år siden, endte med at ha’ den indstilling, at hvis det ikke kunne være anderledes, så var hun vel racist —-
I starten da der kom indvandrere til Danmark, nægtede hun at være racist -( et standpunkt som holdt i mange år ) – Hun sagde bare, det var en dårlig ide, alle disse mennesker kom til Danmark, hele familien så skævt til hendes åbenlyse meninger.

Jeg har i dag rigtig dårlig samvittighed over jeg ikke støttede hende, det var jo en ganske fornuftig holdning.

Politisk korrekthed, tror jeg, er “skurken” i meget af den uhensigtsmæssige opdragelse der er foregået op gennem de sidste 40 – 50 år – både i og udenfor Danmark.

Vi har ladet “systemet” opdrage os – og nu er det dæleme svært at komme ud af flinkeskolen.
Det er det dels fordi vi har været der meget længe, og dels fordi mange kræfter med djævelens vold og magt forsøger at holde os tilbage.

I dagens Danmark er det desværre sådan, at meget få danskere forstår hvad islam er for en størrelse –
hvad koranen betyder for den enkelte muslim –
hvad/hvem der styrer muslimer –
hvad muslimer mener om vesterlændinge –
hvorfor muslimer flytter til alle vestlige lande –

For vi er ikke opdraget til at være kritiske, vi har ikke lært i skolen hvad islam betyder for sine naboer.

Jeg opfordrer dig hermed til at undersøge disse ting selv – til at sætte dig ud over de informationer, Du har fået fra dine omgivelser – søg informationerne i uafhængige kilder på nettet / biblioteket.
Jeg har gen-opdraget mig selv – jeg er stolt af min danskhed.

Derfor opfordrer jeg også til at støtte SIADs kampagne “KNÆK ISLAM” hvis formål er at oplyse danskerne om islam, så vi i fællesskab kan få smidt islam ud af landet.

Danmark har bruge for hver en dansker, for at forblive dansk.

Kærlig, kristen hilsen fra
Troende

One comment

  1. Sofus

    To ord ( 2 ) skal med, “Undskyld Glistrup” .
    Man maa godt laere af fortiden, men dem der LEVER fortiden, har ingen fremtid.
    For at faa et “rent” Danmark, stoet DF & SIAD ved naeste valg.