TERRORANGREB I DANMARK

terrorangreb_larsvilks140215

En konference på Østerbro for ytringsfriheden hvor den franske ambassadør og muhammedtegneren Lars Vilks var til stede blev idag angrebet af indtil videre to gerningsmænd. Der blev skudt mere end 20 skud.

Helle Merete Brix fra Lars Vilks Komitéen kalder det et klart attentatforsøg. SIAD kalder det terror.
På et tidspunkt mens skuddene lød, kom der en PET mand ind i salen med pistolen trukket, han humpede efter et skud i benet. Kort efter fulgte flere PET folk med trukkede våben ind i salen, og gelejdede Lars Vilks ud af en bagdør og fik ham væk. De to gerningsmænd er stadig på fri fod.

6 comments

  1. Sindsro

    Hjemsendelsen af de muslimske svin (Deportation om man vil). For mig må det strate NU, jeg vil så gerne hjælpe. Hjemsendelsen kan starter når som helst, når folk er møre. Dette vil ske uafhængig af politi hær og regering.

    Regering og politi lægger låg på sammen med Lügen presse og tv.
    Men husk: Grundloven skinner i fjæset på hele magtens elite. (Bande)

    Vi har medaljens side 1. Jeg har den dybeste medfølelse over for dem som det gik ud over samt deres pårørende, vel og mærket, kun de pårørende der IKKE har stemt på Invandre-import-pratierne, for dem har jeg absolut ingen medfølelse for.

    Som jeg har skrevet før: Det hygger mig en del, og dette er medaljens side 2. Fordi: Nu kan regeringen og dens åndssvage vælgere se hvad frugten er, af deres lorte indvandringspolitik, (Tænker med Breivik in mente).
    Deres overtrædelse af grundloven.
    FN-Konventionernes snærende bånd, som giver grundloven i køb.
    Regeringens handlingslammelse af EU systemet, som giver grundloven i køb.

    “Statsminister Helle Thorning-Schmidt og justitsminister Mette Frederiksen understregede på et pressemøde søndag, at det danske sikkerhedsberedskab er tilstrækkeligt.”

    Nå da. Er den det.??. Hvis den var det, havde Islam været ude, damerne er her de rene fjolser.

    • “Mette F.: Politiet forhindrede det der var værre.”

    Det er muligt, at Krudttønden var en afledningemanøvre, for at få længere tid til udryddelserne at jøderne omme på krystalgade.!! Man tænker så ved sig selv: Strategisk er metoden jo rigtig. Skulle jeg nappe en Moské ville jeg da gøre lige så.

    “Men Danmark kan aldrig sikre sig 100 pct. mod et terrorangreb, hvilket blev tydeligt lørdag og natten til søndag.” Siger damerne.

    Her vil jeg give damerne fuldkommen ret. MEN der er et MEN.!! De skiftende regeringer siden 1972 og EF, skulle ikke have importeret Islam her op. Havde de læst grundloven den gang og taget den til efteretning havde vi været Islamfrit Danmark idag.

    “Hvis en galning er parat til at ofre sit eget liv, så kan vi aldrig gardere os 100 pct.,” lød det fra Statsministeren. rigtig.

    Det er en Krig Mellem Islam og Vesten Fru Statsminister. !!!!!!

    Sørg så for at overholde grundloven Statsminister Helle Thorning-Schmidt og justitsminister Mette Frederiksen. I har overtrådt den længe og mange gange.

    Bare rolig: I er ikke alene om det. Og det vil selvfølgelig blive husket. !!

  2. Kaj Arildsen

    Søndag formiddag.

    Til en vis grænse syntes jeg såmænd, at det lød rimeligt, hvad statsminister Helle Thorning Schmidt sagde, da hun i aftes dukkede op nær gerningsstedet ved Kulturhus Krudttønden. Da en af de politisk korrekte journalister spurgte til “de danske muslimer”, svarede hun blot, at hun var bekymrede for alle danskere.

    Ikke sandt: Hvis man vender den rigtigt, er det jo en bemærkning på højde med situationen. Desværre har vi ikke haft en statsminister i mange år – hvis nogensinde – der tænker, som jeg ville forvente: At det bogstavelig talt er os, danskerne der skal stå sammen. Omsider!
    Ved pressemødet i dag kl. 10.30 blev vi da også hurtigt præsenteret for den velkendte floskel om, at det her “ikke er en krig mellem islam og vesten men en krig mellem os og mørke kræfter.”

    “Mørke kræfter” – ja det ved Gud. Men i dagens Norden sætter man stadig intet navn på dem.
    Er det Disney’s engang så berømte sorte slyngel, der huserer? Kutteklædte munke? “Dunkelfolket” fra Aalborg Karneval?

    Nej, ondet bag de to drab indenfor det seneste døgn har et navn. Om det er islam eller den lidt mere korrekte udgave “islamismen”, er mig efterhånden fløjtende ligegyldigt. Når vi de nærmeste dage igen og igen må høre fra journalister og politikere, at det ikke er en kamp mod islam, så mind hinanden om, at skrifterne alle muslimer lærer fra små er hellige for dem. Det er koranen og Muhammeds “sædvaner” – disse skifter, som gang på gang opfordrer til forfølgelse af vantro, af jøder og af de, der “har vendt sig mod Allah” .
    Var det ikke nøjagtigt, hvad der skete i går og i nat?

    Kaj A.

  3. Michael Unna

    Altså alle dem som kender Islam og dens natur, som den usekulære diktatorreligion den er, kan selvfølgelig ikke blive overrasket. Det var til at forudsige. Det har været til at forudsige. Glistrup, Helle Merete Brix forudså det. Vi har i nyere tid haft 11 september 2001, Moskva terroren. Terroren i Londons undergrund, Terroren i Madrid. Terroren i Bombay, Terroren i Moskva teatret, Terroren i Beslan etc etc, og før den tid har der også været terror der hvor Islam herskede etc etc etc etc. Så det kan ikke komme som en overraskelse. Danskerne er jo ikke hævet over jorden. På en måde-jo selvfølgelig er det Deres ansvar- men man kan ikke bebrejde at folk der er født og opdraget med denne religion, begår terror når de befinder dem et sted hvor de er omgivet af folk som de er oplært til at hade i Allahs navn. MEN JEG BEBREJDER OG ANKLAGER DEN KONSEKVENSLØSE POLITISKE LIGEGYLDIGHED OG LADEN STÅ TIL SOM DER ER, ISÆR NÅR MAN HAR SENDT SOLDATER UD FOR AT BEKÆMPE KONSEKVENSEN AF DEN RELIGION ALLE ANDRE STEDER I VERDEN, OG JEG BEBREJDER DEM SOM MED EN SJOFEL PERVERS MORAL HAR LAGT DEM SOM ADVAREDE IMOD UDVIKLINGEN FOR HAD, SELVOM ENHVER MED ØJNE OG ØRE KUNNE SE AT DE HAVDE RET. JEG BEBREJDER JOURNALISTER OG POLITIKERE OMKRING DR OG POLITIKEN FOR AT HAVE LEFLET FOR DEN RELIGION SOM SKABER DETTE HAD TIL DEN FRIHED VI HAR FÅET I ARV FRA BL.A WINSTON CHURCHILL. Jeg skammer mig over min samtids leflen for denne onde usekulære diktator religion.

  4. Martin Sommer

    hvad er de vi har sagt, på et tidspunkt måtte de naive danskere smage islams sandhed

  5. Sindsro

    Sådan er Islam. Det ses da ganske tydelig at Islam er Uforenelig med grundloven.

    Ja, så skete der det man længe har forventet. Det hygger mig faktisk en del, fordi de helvedes regeringer og deres lorte vælgere, vi har haft gennem tiderne endelig skal til at åbne øjnene. Men de vil ikke se åbenbaringen. Men jeg føler med det liv der er spildt, pga. regeringens indvandre import

    Det kom frem i DDR at det var arabisk udseende mænd, og de fremsagde nogle uforståelige ord, på arabisk. Jammen dog, de ord kan jeg også sige. 🙂
    Jeg kan se gløderne, det ulmer, Nu mangler vi så lige en vind og jeg håber den kommer snart. Så kan magthaverne skride hvis de når det.

    Jeg ser frem til at, hele det røde slæng, og hele den radigale bande samt Afa voldsaberne får deres bekomst, meget snart. (Det er lige præsis her jeg tænkte på Olga, at det er ikke godt hun skulle se på dette. ( Det kan I her inde vel godt huske))

    Og at vælgerne tager sig gevaldig sammen og bruger det de er udstyret med fra vor herre’s side. De kan jo ikke have stået bagerst i køen hvad det angår alle sammen. For med det som er sket nu er der lagt brænde i kaminen. !!!

    Politikerne tror sgu at når der bare kondoleres, så er der fred igen. Nej siger jeg, det går i mod et Islamfrit Danmark. Det betyder: Kære politikere ( Lands-forrædere eller hvad ved jeg) at I nu skal til at rette ind efter grundloven. Det vil gøre ondt. 🙂 🙂

    Den har Poliktikerne aldrig nogen sinde respekteret, I husker nok da hele danmarks befolkning blev teget ved næsen. ? (1972). Men denne gang er i politikere for sent ude, i kan ikke reddes. I bliver smit på historiens losseplads. Jo før des bedre. Føj for satan.

    Ja desuden så man pia Kærsgård i DDR.: Hun sagde hun var ked a’et, jammen hvad hjælper det at sige det, nåhe ja: man skal være stueren, ikke ?. Det er jo snart valg. Men inden dette valg skal foretages, kan der nemt opstå ufine metoder her i Danmark.

    Som jeg har skrevet før:
    Islam bliver forbudt, hvad enden det sker med loven i hånd eller andre metoder, Måden på hvordan det skal gøres er mig total lige gyldig.
    Koranen bliver brugt til fjernvarme. Muslimerne fiser af frivillig, eller vi hjælper dem. For ud komme de og det ALLE.

    Husk på folkens: Det er ytringsfriheden Islam vil til livs.

    Vi ser lidt tilbage ovre fra Folketinget. (Hoppeborgen)

    Der forlød det at: Regeringen er klar til at styrke kampen mod terror Helle Thorning-Schmidt har bedt danske myndigheder undersøge, om der er brug for at styrke PET og (FET) Forsvarets efterretningstjeneste.

    Med terrorangrebene i Frankrig står Danmark i en så alvorlig situation, at
    statsminister Helle Thorning-Schmidt (S) nu har bedt de danske myndigheder om at undersøge, om der, her og nu, er behov for at styrke landets efterretningstjenester yderligere.

    Dette meddelte Helle Thorning-Schmidt tirsdag 13 Jan under spørgetimen i
    Fjolsetinget.

    Denne dame er for sent ude, tros det, det er et valgår.

    Statsminister Helle Thorning-Schmidt, Siger i samme forbindelse:
    1.”Kampen står ikke mellem islam og Vesten. (Læg mærket til ordet, IKKE)
    2. Det er en fælles kamp for demokrati mod terror.
    3. Den kamp udkæmper vi hver dag.”

    Wrøwl, Sejer a.” 🙂

    Man tager sig til kraniet, over sådan en gang vrøvl i linie 1.
    Det er Netop: Kampen står mellem Islam og Vesten.

    Det er også en kamp mellem ideologien Islam og alle andre religioner. Muslimerne vil have Kalifat. !!!

    3. Det er en fælles kamp for demokrati mod islam.
    4.Den kamp udkæmper vi hver eneste evige dag og det har vi gjort i de sidste 1400 år.

    Jeg siger bare: Muslimernes kalifat består i, og KUN I DERES EGNE JORD HULER.
    Og jeg har absolut INGEN medlidenhed med landsforrædere.