På 75-års dagen for 9. april bliver jøder påny udsat for overgreb

joedisk_slagter_haervaerk1_9april

joedisk_slagter_haervaerk_9april

Bevæbnet vagt nu nødvendig udenfor jødisk ejendom. Nazisvinene fra nazi-islam marcherer igen.

At vi skulle opleve sådant noget forbandet svineri i Danmark, og så oven i købet på 75 års dagen for den Tyske besættelse af Danmark, er en meget stor skændsel! Hvem ville have troet at sådant kunne ske for blot 15-20 år siden??

Det er næppe Danskere som har begået dette afskyelige hærværk og overgreb på denne Jødisk viktualiebutik i København i nat!

De Danske Jøder har intet at gøre med Arabernes selvforskyldte suppedas nede i Mellemøsten! Men dette formår flertallet af de muhammedanske indvandrere i Danmark desværre ikke at skelne imellem!

http://www.bt.dk/krimi/butik-vandaliseret-smadrede-rude-og-skrev-joedesvin-paa-muren

Mads Nielsen

2 comments

  1. Michael Unna

    Det hjalp jo temmelig meget at Akkari kom til Grønland (Halleluja for et mirakel). At man dags dato stadigvæk lefler for en -usekulær diktatorreligion- og lefler for dens tilhængere er for mig at se langt værre end dem som leflede for nazismen før krigen. Der er rigeligt med massemediers vidner om dens hærgen og dens undertrykkelse, og dens modbydelighed på verdensplan, så man kan ikke holde sig for uvidende. Det værste er at man sender soldater for at bekæmpe konsekvensen af dens modbydelige diktatoriske tankegang (Profet-føreren), sammentidig med at man lefler for den. Herhjemme har vi også mærket lidt af dens modbydeligheder, så skal det ikke blive værre skal vi bakke op om SIAD (og dem som politisk bekæmper denne katastrofale udvikling). god søndag. mvh Michael Unna

  2. Birgitte Thomsen

    Nå da- nu har vi fået vores helt egen Kristalnacht ovre i Danmark, men det har vore ledere jo også ladet os finansiere gennem skatten, som omme i Muhammedshvile, det tidligere Christiansborg, bliver håndhævet med al magt. Vi er meget trætte af herovre i Ødemarken, at hver gang man ikke kan styre sine uopdragne islamister og andre små møgunger, så sender man dem over til os, derefter fører man sig frem omme i Danmark med hvor humane man er – ja tak- det er nemet nok at være human, når andre skal betale regningerog lide under konsekvenserne af et spirende fascistisk system – som ikke har det helt vilde med ordentlige muslimer at gøre, de lider lige så meget under møgungernes hærgen, som vore landsmænd, som I nok husker -jøderne – og alle de mennesker, der dagligt må høre på ting som “Jeg fucker Jesus” eller “kristen luder” eller lokale overfald på kristne, som mig selv. jeg har beklaget mig over det da det ramte mig selv – igen – og fik af en vred lokal betjent, at sådan noget ville de ikke høre på, kom jeg igen med den slags, ville jeg blive sigtet for rascisme. Nu forsvarer jeg mig selv uden at ulejlige loven med det – så Gud nåde mig. Er der andre end mig, der ikke synes om den måde islamisterne opfører sig over for os og vore jødiske og pæne ordentlige muslimer på, så find på noget, der kan hjælpe dem ud af landet, der har brug for hjælp.
    Bare et lille post skiptum : På Grønland er der jo 6 måneder med uafbrudt lys og 6 måneder med bælgmørke.