5 comments

  1. Michael Unna

    Man kan selvfølgelig også Google Pamela Geller og finde et andet godt interview med hende der. (hvis altså ikke Google en dag bliver opkøbt af Saudi Arabien eller Qatar …..resten af de danske aviser (minus JP hvis jeg gætter rigtigt) er vist blevet opkøbt af dem….:-)🙂 :-)). God weekend🙂 mvh Michael Unna

  2. Michael Unna

    Nej er vi nået derhen? Jeg håber inderligt SIAD eller andre har lagret den et sted på en harddisk. Det gør mig virkelig ondt at se der er nået så langt…..trods alt god weekend.

  3. mette

    Og så kan man ikke engang komme til at se dette svar på tiltale, som jeg er sikker på, det var – CNN har fået den fjernet på grund af “rettigheder” – de skulle skamme sig!

  4. Michael Unna

    Altså man kunne skrive op og ned og frem og tilbage og give et hav af historiske og samtidsmæssige eksembler på hvad Islam er for en katastrofe. Hvis folk ikke ved hvad Islam er så kan vi vist ligesågodt vise det til de blinde og tale det til de døve. Dem der vil vide det, kan hurtigt skaffe oplysninger. Men for at koge det ned til en kort og præcis definition, så ville betegnelsen Muhammedanisme være rimelig, eller også denne sætning:
    Islam er i bund og grund en fordummende usekulære diktatorreligion ud fra dens Førerprofetideal. Punktum

    Det er jo egentlig også mediernes fejhed og den frie verdens diplomatiske fejhed der er problemet. Man bekymre sig ikke om ofrene for religionen, og som Pamela Geller så rigtigt siger, så angriber man moralsk dem som vil forsvare friheden i medierne. Den fire verdens værste fjende er dens egen fejhed.

    I forhold til Islam vil jeg også fremhæve olieafghængigheden. Enten lære vi at sætte os selv ud over det, eller også giver vi vores børn en meget sort fremtid- hvad der sker med de nuværende politikere som lefler for denne humankatastrofale religion…..helt ærligt det rager mig, for de har fortjent at leve i et shariahelvede.

  5. mikael holmgaard

    Hej jeg støtter jeres arbejde mange ved ikke hvad islam er i virkeligheten eller Israel palæstina konflikten handler om måske kunne i dele nogle brochurer ud ang. Dette jeg hjælper gerne til mvh Mikael holmgaard