PRESSEMEDDELELSE: Muhammedtegninger må ikke vises på folkemødet

pressemeddelelse_logo
Fremskridtspartiet har meddelt mig, at de aldrig har haft intentioner om at vise muhammedtegningerne og at de nu forbyder mig at vise dem på deres stand til folkemødet.

Det lader til, at det er bestyrelsesmedlemmet Anders Silberbauer, der er bukket under for presset fra folkemødet og så har overtalt de andre bestyrelsesmedlemmer i Z, til at løbe fra aftalen. Jeg har fra start ikke lagt skjul på, hvad jeg ville bruge min taletid til, og det har været at vise de muhammedtegninger, der var udstillet i Texas. Samtidig har det været i medierne, at jeg ville gøre det. Så min fremvisning kan ikke komme som en overraskelse for Fremskridtspartiets bestyrelse.

Det er meget uheldigt, at Fremskridtspartiet lader sig diktere af folkemødet af hvad Danmarks, efter eget udsagn, mest frihedselskende parti, må vise. Glistrup ville have roteret 7½ gang i sin grav, hvis han vidste, at hans eget parti vil bøje sig for over-Danmark, som ligger under for truslerne fra muhammedanerne.

Danmark skal til at vågne op. Når politikere, medier og skolelærere ligger under for islams tegningsforbud, som er en del af sharialoven, så er det kun første skridt i en glidebane, der til sidst vil ende med trældom for danerne og Danmark på historiens losseplads – og velfortjent, hvis ikke vi holder fast i vores værdier, deriblandt ytringsfriheden som er hjørnestenen i et demokrati.

Én ting er sikkert: Jeg kæmper Danmarks sag og jeg har lovet at jeg vil holde udstilling af tegningerne fra Texas, hvilket jeg agter at holde. Nu er vi derfor gået i tænkeboks på, hvordan det kan gøres, for at kunne nå ud til hele Danmarks befolkning med det.
Muslimer må ikke tegne muhammed – det må vi – og vi vil ikke trues til tavshed. Derfor bliver tegningerne vist i Danmark, Frankrig, England og Spanien – alle lande, der har været ramt af muslimsk terror.

Anders Gravers

6 comments

  1. Jacob Lund

    Når nu Fremskridtspartiet optræder sådan, samtidig med at de ikke stiller op til valget, Anders, er det så ikke på tide, at du helt officielt opfordrer folk til at stemme på DF, som alt andet lige er det parti, der ligger os nærmest?

    • Sindsro

      Jeg har skrevet til DF og Nicolej Sennels, samt til Pernille Bendix (DF) angående Grundlovens overtrædelser.

      NUL svar: Hvilket betyder: At DF og Nicolej Sennels, samt til Pernille Bendix (DF) Accepterer Islam med al den pædofili, Sharia og kvindeundertrykkelse.

      Husk desuden på: Alle meler deres engen kage, både vælgere, medier og politikere. Men til slut vil der ikke være mere kage og så har vi balladen.

      Det vil så sige: Der skal andre midler i brug, Jacob Lund, hvad endten vi kan lide det eller ej.
      Danmark Skal bestå, og skal dermed gøres Islamfrit, uanset midlerne.

  2. Michael Unna

    Ja det er trist og deprimmerende. Virkeligt deprimmerende…..især fra Mogens Glistrups gamle parti……

  3. Sindsro

    Det anede mig. Alle politikere har det kun i kæften, og derfor er der ingen handling.
    Der er ikke andet for at de så skal med i demoerne.

  4. Søren Lindgreen.

    Trist at netop z bøjer sig for islam, og åbenbart løber fra en aftale.
    Flot du holder fast, går i tænkeboks og forhåbentligt finder på noget.
    Held og lykke med det.

  5. Sofus

    Så vis nogle nøgne kvinder.!! Eller bedre: En masse af Storm P’s tegninger der gør grin med regeringen.