Pressemeddelelse: SIOE viser muhammedtegninger fra Texas

Den utegnelige og uviselige...

Den utegnelige og uviselige…

Som formand for SIOE Stop Islamisation of Europe kan jeg med glæde fortælle, at vi har fundet en god lokalitet for vores muhammedtegningsudstilling fra Texas.
Stedet vi afholder muhammedudstillingen er rent symbolsk Den Sorte Diamant i København, – samme sted som Hizb ut-tahrir afholder møder og udspyr deres dansker-had.

Programmet for dagen vil inkludere præsentationer fra forskellige talere omhandlende ytringsfrihed, demokrati og vigtigheden af begge.
En kendt kunstner vil præsentere og tale om tegningerne set fra en kunstners synsvinkel.

Til lejligheden har vi også fået kunstnere til at afbillede vers fra koranen. Koranvers er ikke omfattet af det islamiske tegneforbud.

Vi vil sammen diskutere hvilken af de to grupper af billeder, der er mest stødende. Billederne fra Texas, som er omfattet af det islamiske tegneforbud, eller de afbillede koranvers.

Talerne til udstillingen vil blive offentliggjort senere.

Udstillingen finder sted i Den Sorte Diamant i København 15. august.

Da vores lokaler ikke er så store, har vi to udstillinger samme dag, så flest mulige får muligheden for at se tegningerne. Første udstilling finder sted fra kl. 13-15 og den anden fra kl. 15.30-17.30.

Anders Gravers

2 comments

  1. Birgitte

    Jeg ved ikke, hvad man hidser sig op for – den vestlige verdens ledere sidder passivt og ser på at 3500 rundt regnet, kristne bliver myrdet hver dag på grund af deres kristne tro, herunder den amerikanske præsident, som er muslim, så vidt jeg ved heldigvis en god muslim, heller ikke foretager sig noget som helst – paven og Vatikanet, som ellers endnu som de eneste kristne dyrker etnisk udrensning i de sydamerikanske regnskove, ser også passivt på det – så hvorfor skal det overhovedet nævnes, at islamister får hysteriske tilfælde, hvis de ser noget der ikke passer dem ? De fleste af dem kan ikke læse – heller ikke Koranen, så de ved ikke noget om islam – det synes jeg godt man kan mærke på dem. Jeg plejer i min dagligdag at ignorere bøller og kommer de for tæt på og vil tæve mig og hvad har vi – så har jeg, i mangel af myndighederne interesse for islamistisk racebetonet kriminalitet rettet mod indfødte, min trofaste mursten og års erfaring med de nytilflyttede.

  2. Michael Unna

    Problemet med koranen er ikke at det er en blodig utolerant omgang med alle andre end de såkaldte rettroende og undertrykkelse af kvinder og vantro, og at muhammed virker som enøjet diktator på guds vejne i islams eget selvforståede univers. Problemet ´med koranen er at der er nogle der tager den alvorligt, og at nogle som er født ind i den modbydelige religion har ufatteligt svært ved at lægge den væk og komme bort fra den pga det indbyggede sociale pres. Ikke at jeg gad, men jeg ville da ikke have noget imod at læse det makværk som godnatlæsning…..foretrækker nu at se Dexter på DVD….der er ligesom en bedre etik og moral der..:-)🙂🙂.

    Ellers tillykke til Dansk Folkeparti. Det giver et plustillæg til håbet om fremtiden, at de er blevet så store nu som de er. mvkh Michael Unna