Jyllands Posten tør ikke vise muhammedtegningerne – vil du være med til at hjælpe dem?

jp_uden_muhammedtegninger

Sådan kommer JP’s side til at se ud imorgen. Artiklen fra dengang – uden tegningerne!

Imorgen onsdag d. 30. sep. er det 10-årsdagen for muhammedkrisen.

Jeg opfordrer til at sætte Kurt Westergaards muhammedtegning op som FB-profilbillede for at “fejre” dagen. Jeg kan ikke gøre det pgra at jeg er uretmæssigt dømt til ikke at må vise muhammedtegningen. Jeg fik en bøde på 250.000. Men jeg er den eneste der har dom for ikke at må vise den, alle andre må. Jeg har så taget muhammed fra Texas-udstillingen.
Jyllands Posten genoptrykker oprindelig Muhammed-side – UDEN tegninger – imorgen. Lad os hjælpe dem!

Her er et billede man kan downloade:
http://dbastatic.dk/pictures/pictures/4e/fd/15fc-f482-4b97-a2dd-c29f552711ce.jpg?preset=vipgalleryprimary

Imorgen offentliggør vi tegningerne fra Texas som vi viste på Axeltorv i lørdags.

Anders Gravers

One comment

  1. Danner

    En falliterklæring og knæfald for Muslimerne, vi har mere end nogensinde før brug for at vise at vi har vores ytringsfrihed.
    om 20 år bestemmer i ikke selv, hvad der må skrives, allerede nu
    kan de bestemme hvor politiet må bevæge sig, alle jer der skulle passe på os, i sælger os alle til islam