Politiet trækker pædofili-sag ud

anders_ladekarl_redcross
Politiet trækker sag ud om anmeldelse af medvidenhed om pædofili på Røde Kors’ asylcentre.

Igår d. 26. januar anmeldte jeg Anders Ladekarl generalsekretær for Røde Kors og det personale, der har dækket over pædofili til politiet. Det eneste der er sket er, at H. Pihl fra Nordsjællands Politi har svaret og skrevet mit navn med udråbstegn efter, altså han råber efter mig og afkræver mig en præcis beskrivelse af hvad anmeldelsen går ud på. Det havde jeg jo lige skrevet til ham kort og præcist.

Det er ok at kræve kilde fra mig, da manden åbenbart ikke hører eller ser nyheder. Det kan politiet ellers godt, når det drejer sig om en kvinde, der udtaler, at hun vil anskaffe sig en peberspray. Så varer det ikke mange timer, før politiet står udenfor døren. Men her i dette tilfælde, altså en meget alvorlig forseelse der ødelægger unge piger, skal jeg skrive, hvor jeg har læst det.
Intet problem, jeg har svaret og sendt links til politiet og hr. Pihl.
Lad os så se hvad hr. Pihl undslår sig med næste gang. Vi venter spændt på deres næste træk.

Her følger email-korrespondance med hr. Pihl fra Nordsjællands Politi:

Anmeldelse til Politiet

I min egenskab af formand for Stop Islamiseringen af Danmark anmelder jeg generalsekretæren for Røde Kors Anders Ladekarl, Krøyersvej 2, 2930 Klampenborg for at dække over pædofili. Han er medvidende om at der er såkaldte barnebrude på asylcentrene. Barnebrud er et dæknavn for pædofili.

Ligeledes anmelder jeg alt personale på de asylcentre, der huser de såkaldte barnebrude og deres ægtefæller, for medvirken til pædofili, idet de ved det og har valgt ikke at anmelde det.

SVAR fra Politiet:

Anders Gravers !

Til vurdering for optagelse af anmeldelsen, skal du præcist beskrive hvad den går ud på, samt vedhæfte/henvise/beskrive kilden der ligger til grundlag for samme.

Nordsjællands politi foretager ikke yderligere før end ovenstående foreligger.

V.h.

H. Pihl
Nordsjællands politi

SVAR fra Anders Gravers:

Pædofili er strafbart i Danmark. Det er politiets opgave at afklare, om der er foregået noget kriminelt, når landets aviser skriver om at det er der. Ellers lægger I jo låg på, ganske som man har gjort det i Sverige, før det ikke kunne skjules mere.
Der kan ikke lægges låg på denne sag, da det nok skal komme frem.
Der er rigtig mange der holder øje med, hvordan I reagerer på denne sag, så synes det er meget mærkeligt, at du skriver at jeg præcist skal beskrive, hvad sagen går ud på. Det er gjort.

Kilder: De fleste danske medier. Og kom nu ikke med at man ikke skal tro på hvad journalisterne siger.
Her et citat fra Ekstra Bladets artikel:

“Sådan lyder det fra Red Barnets psykolog Kuno Sørensen. Han forholder sig til, at mandag kom frem, at der på flere asylcentre landet over opholder sig et ukendt antal unge piger helt ned til 14 år, som er gift med myndige med-asylansøgere. Såkaldte barnebrude.”

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/barnebrude-i-asylcentre-14-aarige-skal-beskyttes-af-dansk-lov/5924469?ref=lokalavisen

En anden kilde:
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-01-26-roede-kors-barnebrude-ned-til-14-aar-bor-paa-danske-asylcentre

Som sagt, det er jeres opgave at undersøge min anmeldelse om medvirken til pædofili ved at holde det hemmeligt og ikke anmelde det, hvis pigen er under 15 år. Der kan være usikkerhed omkring hvor mange der er og det er netop jeres opgave at finde ud af det.

Jeg holder jer ansvarlige hvis der bare er én pige i en asyllejr i Danmark, der lever i et pædofili-forhold til en ældre mand og I nægter at undersøge det nu pgra div. krumspring og ansvarsforflygtelse.

11 comments

  1. Michael Unna

    Jeg kan oplyse politiet at brude ned til 9 års alderen er lovligt i nogle arabiske lande….Jeg går ud fra at det er tilladt at kalde det pædofili, hvis 9 årige piger bliver fuldbyrdet voldtaget af ældre mænd…….jeg tvivler på det er lovligt at fuldbyrde samleje med 9 årige piger i Danmark. Jeg går ud fra at politiet selvfølgelig er interesseret i at beskytte 9 årige piger imod fuldbyrdet samleje sikkert via tvang…altså voldtægt. Er politiet interesseret i at opretholde loven, så 9 årige piger kan beskyttes imod fuldbyrdet samleje på asylcentre? Eller skal vi andre også begynder at tænke i selvtægtsgrupper, når politiet ikke er interesseret i at hjælpe 9 årige tøser fra deres voldtægtsægtefælder. For hvis politiet ikke er interesseret i at opretholde lov og orden, må vi andre jo forsøge så godt vi kan, for at beskytte os imod det som politiet ikke er interesseret i at beskytte os imod. (ikke sandt?).

  2. Torben Løvenstein

    Selvfølgelig skal pigen da sigtes for at besidde peberspray, når den nu er ulovlig.. Men hvis ikke hun i retten bliver dømt straffri efter straffelovens pgf. 13, er der noget galt med dommerstanden!

    • Joahnnes Juhl

      Min eneste kommentar til det er at har poltiet ikke og viktigere ting at tage sig af?

  3. Torben Løvenstein

    Alle ved, at dette er en politisk varm kartoffel, og at politiet ikke som udgangspunkt kan og bør gøre noget i den forbindelse, før der kommer et politisk direktiv – også Anders Gravers.. Ikke mindst fordi vi har en lovgivning, der foreskriver, at et ægteskab, der er lovligt i det land parret kommer fra, også er gyldigt her i landet – som udgangspunkt, hvilket Anders Gravers også godt ved!
    Imidlertid er der også noget, der hedder god moral, og enhver kan sige sig selv, at et lovformeligt ægteskab mellem en 12-årig pige og en 40-årig mand fra det syd-østlige, er ulækkert uanset, hvor lovligt et ægteskab, det er i hjemlandet.. Men der skalpolitikerne ind i billedet – ikke politiet, som med statsgaranti væmmes som enhver anden god borger! Her undtaget hr. Ladekarl, hvis moralske habitus, jeg ikke er i stand til at udtale mig om! Så.. Koldt vand i blodet.. Der skal nok komme en løsning..

    • Stop islamiseringen af Danmark

      Løvenstein siger “fordi vi har en lovgivning, der foreskriver, at et ægteskab, der er lovligt i det land parret kommer fra, også er gyldigt her i landet”
      Fuldstændigt rigtigt Løvenstein, så lang tid at ægteskabet harmonerer med dansk lov. Har man flere koner, så gælder ægteskabet ikke idet flerkoneri er forbudt i Danmark. Lever man i et pædofiliægteskab som eksempel en mand på 54 der er gift med en 9-årig pige som profeten muhammed var, så gælder ægteskabet ikke i Danmark. Så lang tid at pigen er under den seksuelle lavalder er ægteskabet ulovligt i Danmark. Og nej, Løvenstein, vi vil ikke slå koldt vand i blodet så lang tid at der er nogen her i landet, der bliver udsat for pædofili.
      Synes det er meget mærkeligt at hr. Løvenstein undskylder pædofili.

      • Joahnnes Juhl

        Det kan vel ikke gælde for 14 -15 og 16 årige? Det er vel også under den seksuelle lavalder?
        Jeg kunne godt have et link til den lov?
        Der er vel ikke nogen her, der tror på det ikke er tvang hvis det sker og er sket?
        Jeg vil til evig tid kalde det pædofili

    • Joahnnes Juhl

      Nå nu er du slet ikke så meddelsom mere, måske du skulle have undersøgt og henvist til den lov?
      Mig bekendt så rangere udenlandske love ikke over Danske love her
      Og hvi det er tilfældet vil det så sige at en englænder kan påberåbe sig retten til at køre i venstre side af vejen fordi han altid har gjort det?
      Kom nu på banen i stedet for at krybe i ly!

    • Joahnnes Juhl

      § 222, stk. 1, affattes således:
      »Den, som har samleje med et barn under 15 år, straffes med fængsel indtil 8 år.

      Hvis du hr Torben Løvenstein! Kan finde en politisk varm kartoffel i det så ved jeg ikke om du ikke skal have dine skolepenge tilbage.
      Og så behøver du slet ikke snakke om 12 årige piger og 40 årige mænd det drejer sig slet ikke om hvad politiet væmmes ved, men hvad er lovgivning: Og den har politiet også at rette sig efter.

      Kom nu på banen hvis du er så meget klogere end lovgivningen og ikke bare skyde skylden på en varm kartoffel

    • Johannes Juhl

      Jeg forstår ikke du ikke vil eller kan svare hr. Torben Løvenstein?
      Nu har du da vist haft tid nok til at finde den varme kartoffel?
      Jeg håber ikke du er den højt dekorede politimand man finder når man Googler navnet. For så er det da helt galt i det korps.
      Hvis det er tilfældet så forstår jeg bedre hvorfor vi ikke må gå lang grænsen når vi holder demo luk grænsen nu i Kruså og i Padborg.

  4. Johannes Juhl

    Godt gået, jeg tro vi alle som læser det her, og ligeledes mange andre Danskere med et realistisk syn på sagen, synes det var på tide at nogen griber ind.
    Det beviser jo bare at Dansk flygtninge hjælp, og Røde Kors samt det Danske Politi kun tænker på dem selv og hvor meget de selv kan få raget til side til dem selv
    Man kan jo også se at en pige, i Sønderborg nu vil blive sigtet for at have forhindret et voldtægtsforsøg, ved at bruge en peberspray
    Hvad er der dog sket med vores VORES Politi?