Kære væmmeligbo: Meld mig for racisme

anders_glorie
Masser af gode mennesker er blevet slæbt i retten, med henblik på at få dem dømt for racisme, Lars Hedegaard, Mogens Camre, Flemming Nielsen og mange andre. Mange af dem er blevet frifundet men også mange er blevet dømt for at sige sandheden.

Nu opfordrer jeg væmmeligboerne til at melde mig for racisme – hvis de tør. For det jeg siger er meget meget meget værre end det nogen af de andre har sagt. Men lur mig om de tør, for der er nemlig indbygget en lille overraskelse i denne sag.

Læs mine skrækkelige udtalelser om muslimer her:

https://siaddk.wordpress.com/2012/01/15/varanens-ord-muslimernes-skaebne-og-straf/

5 comments

  1. Michael Unna

    Søren Pind….gudhjælpe mig…(har kun set overskriften i politiken…det dekadentarrogante virkelighedsfornægtende hoforgan) kommer med en meddelse om at ….højreekstreme er skyld i hvis nogle begår terror…..nu vil jeg først tilkendegive, at hvis det er højreekstremt at kritisere islam og blotlægge hvad der historisk og samtidsmæssigt er kendsgerninger vedrørrende islam, som den usekulære fordummende diktatorreligion den er, ..så er det fordi venstreorienterede ikke er rigtigt kloge, eller blevet dopet, med det som Karl Marx kaldte opium for folket,…men jeg tror nu nok også det blot er for at for Venstreorienterede til at miste orienteringssansen og ukritisk kritisere, som pavlovske hunde, folk der kritisere og siger vi er i krig imod islam. Så behøver de venstreoreinterede ikke at analysere virkeligheden, eller forholde sig til den, men kan bedøvet vanetænkende blot råbe højreorenienterede efter kritikere (trods kåre bluitgen og nahid razid).
    VI ER I KRIG IMOD ISLAM FORDI ISLAM ER I KRIG IMOD OS, ISLAM KAN IKKE TOLERERE DEN FRIHED SOM VI HAR FORDI DEN ER IMOD DEN FORDUMMENDE VERDENSORDEN, SOM DEN MENER DEN HAR PATENT PÅ. sådan er det, og Søren fatter ikke en Pind trods kendsgerningerne. Søren Pinds udtalelser er selvfølgelig en hån imod de soldater vi har sendt ud, og dem som er døde i kampen imod konsekvenserne af Islam. Det er yderligere en hån imod forsvar af landet og den frihed vi har. Det er yderligere en hån imod de kristne flygtninge og andre flygtninge (ikke af muhammedanere), som er flygtet væk fra de områder, hvor islams slaveri foregår. Det er yderligere en hån imod alle dem som er undertrykte. Kvinder,homoseksuelle, børn, kærlighed generalt af Islams fordummende diktatur. Det er yderligere en hån imod intellektuelle, som prøver at advare os og som risikere liv på den konto. Det er yderligere en hån imod den frihed som han skulle forsvare, men som han ansvarsløst pålægger andre ansvaret for med advarsler at være skyld i terroren som udspringer af Islams fordummende religiøse ideologiske diktatorteænkning. Noget i retning af….løb blot ud og leg på motorvejen børnlille. Bliver i kørt ned af en lastbil, er det fordi i ikke er tolerante og venlige overfor den.
    At benægte vi er i krig imod Islam, er et præcist minde om den apeacement politik, som de politisk korrekte havde i 1930 erne overfor naziregimet. Kun Churchill redede den frihed og demokrati vi fik i arv.
    Søren Pind er ikke fem flade øre værd i kampen for at forsvare den frihed vi har.

  2. Michael Unna

    Syndig Forvirring (SF) vil have Imamer med til Copenhagen Pride…….skal man grine eller græde?…Jeg vælger det første.

  3. Anders Jægeren

    Utroligt at du ikke er blevet tvangsindlagt Anders, for du må være en mand med er hav af psykiske lidelser.

  4. Tove Jensen

    Jeg vil også gerne anmelde flere Somalske kvinder hvis vi bare ser på dem råber de so og gamle møgluder