Åbent brev til Özlem Cekic

ozlem_cekic

Özlem angriber dem, der vil forsvare deres folk og land, istedet for at angribe dem, der vil ødelægge folket og landet.

Özlem brænder helt af over at Jarlov nævner muslimer i forhold til terrorangrebet i Berlin.

“Kære Özlem, jeg tør være meget mere klar i mælet end Jarlov turde overfor dig. Der findes ikke noget der hedder demokratiske muslimer eller sekulære muslimer. Der er heller ikke noget der hedder ekstreme muslimer eller radikale muslimer eller fanatiske muslimer. Der findes kun muslimer og muslimer skal følge Allahs lov og være Allahs slave og det gør man kun ved at følge koranen. Husk at ikke ét komma står forkert og den oprindelige koran ligger på Allahs natbord.

Sura 9 som jihadisterne – som nogle kalder dem, jeg kalder dem stadig muslimer, – får deres benzin fra til at udføre terror, abrogerer (erstatter) alle andre vers i koranen, hvor ting er skrevet mildere end i sura 9.
Det du gør nu Özlem, er muslimsk damagekontrol for at grøfterne ikke skal blive så store mellem den oprindelige befolkning og den tilløbende muslimske, for nu ved du godt at nu starter polariseringen.

Så istedet for at rende rundt og undskylde terrorister og fortælle Jarlov, at han er ligeså slem som dem, så skulle du fortælle dine muslimske brødre og søstre, at det nu er på tide, at de viser, at de vil være en del af dette samfund, ellers er det kun et spørgsmål om tid, før I alle bliver sendt ud, – hvis der da stadig findes nogen overlevelsesdrift i danskerne, man tvivler sommetider.

Så ja, islam har skylden for det meste dårligdom der har ramt Danmark indenfor de sidste 30 år.
Og nej Özlem jeg gider ikke drikke kaffe med dig, som du foreslog mig i sidste uge, det har den muslimske befolkning haft over 30 år til og det har I ikke ønsket. Så rend mig da hvor jeg er højest, når jeg plukker jordbær.

Jeg polariserer gerne, for det er et modsvar mod jeres evige polarisering af jer og os, rene og urene.

Iøvrigt mener SIAD, at straffeloven bør revideres, således at hjælp og støtte til masseindvandring kan straffes på linje med hjælp og støtte til fremmede magter (såkaldt “landsforræderi”).”

Formand for SIAD
Anders Gravers

rasmusjarlov_ozlemLæs her hvad DR skriver om Özlems angreb på Jarlov:
http://www.dr.dk/nyheder/politik/ozlem-cekic-og-rasmus-jarlov-er-helt-uenige-om-hvorvidt-terror-har-noget-med-islam