Facebook-censur, igen

Facebook ligner mere og mere EU-diktaturet

Facebook ligner mere og mere EU-diktaturet

Jeg er blevet blokket i 24 timer for at poste på min facebook, fordi jeg havde nedenstående opdatering på min facebookprofil.
Jeg mener efter bedste overbevisning ikke at jeg overtræder nogensomhelst lov, hverken ude i virkeligheden eller på facebook. Jeg stiller bare et spørgsmål. Det må man åbenbart ikke på facebook.

Anders Gravers

Terrorangreb denne gang Spanien
Ingen drab kun skyderi indtil Jiadisten løb tør for ammo.
Spansk politi betegner Jihadisten som psykisk syg. Er det en overraskelse? Er alle muslimer der følger deres koran til punkt og prikke ikke psykisk syge?

http://www.express.co.uk/news/world/753006/Gunman-Allahu-Akbar-Spain-Spanish-Supermarket-Mercadona-Gasoline-Gunpowder