ISIS fejrer allerede terrorangrebet i London på Twitter – og opfordrer til flere angreb


Her bliver der opfordret til flere angreb mod “kufrs” vantro


Terrorangrebet i London har indtil videre kostet 4 mennesker livet, bl.a. terroristen selv og en betjent som han dræbte. Inden da havde han kørt over Westminster Bridge, hvor han var kørt ind i nogle folk der stod forsamlet både på broen og da han kom over, ialt 20 mennesker sårede hvortil skal lægges to dræbte ved dette angreb alene.

Kort tid efter var en ISIS Twitter account igang med at fejre terrorangrebet som de siger var velsignet af Allah efterfulgt af teksten “allahu akbar”.

Det er ikke et ukendt fænomen blandt rettroende muslimer. De gjorde det efter 11. sep., hvor danske muslimer fejrede angrebet. Danske muslimer fejrede også terrorangrebet i København. Begge dele var ikke noget aviserne skrev om.

Terrorangrebet viser endnu engang, at vores politikere ikke vil indrømme, at islam er i krig med Europa og derfor kommer vores egen dumsmarte statsminister med bemærkninger som at vi skal bekæmpe terroren, ved at sidde på udendørs cafeer og ikke lade os mærke med terrorangrebene.

De europæiske befolkninger bliver ikke sikre, før de har valgt nogle politikere ind eller omstyrtet dem vi har og sat de rigtige folk ind, der tør indrømme, at man ikke kan bekæmpe terror som blot fungerer som en strategi. Man skal bekæmpe det og dem der står bag og i dette tilfælde er det rettroende muslimer.

Hvis vore politikere ville indrømme, at vi er i krig, var alle, der havde givet udtryk for ISIS sympatier enten ved at have kæmpet for dem eller blot ved at have skrevet på internettet, at de synes om dem, blevet interneret. Allerbedst hvis man kunne finde folkelig opbakning til at internere alle muslimer i Danmark indtil krigen var afblæst fra islamisk side. Og hvis man ikke vil tage et sådan skridt, så gå til det skridt, vi alligevel på et eller tidspunkt kommer til at tage: at sende alle rettroende muslimer ud af Danmark og hjem til deres hjemlande, hvor de så kan dyrke den tro, der er uforenlig med vores.
Medmenneskelighed er ikke noget en muslim kender til overfor vantro. Ellers er vedkommende selv vantro.

6 comments

  1. Michael Unna

    Ellers kan man vel sige- at dem der ikke tror vi er i krig imod islam, vil ikke være istand til at forsvare den frihed og det demokrati vi har. Uanset hvad vil det være et svigt overfor fremtiden – vores børn og børnebørn ikke at bekæmpe Islam. God onsdag trods alt. mvh Michael Unna

  2. Michael Unna

    Er i dag fuldstændig klar over at det jeg dengang troede var paranoia, jo er fuldstændig virkelig, og at jeg ikke tog fejl af Islam. For at gøre det let af kapere uden alt for megen dikedare- lidt ligesom man forkorter en ligning, for bedre at forstå den- Islam er en – usekulær diktatorreligion- som kun bringer fordummelse, undertrykkelse o.a mindre flaterende superlativer med sig :-). God weekend. mvh Michael Unna

  3. Michael Unna

    Vil gerne reklamere for Jens Hostrup bog “1400 års indavl” i PUN serien- Politisk Ukorrekte Noveller. Håber I får jer et godt grin. God weekend. mvh Michael Unna

  4. Michael Unna

    Overrasker og undre mig ikke. Blev i sin tid vækket godt og grundigt (et par år før, havde jeg læst grundigt om islam, men mente jeg var blevet paranoid ud fra mine egne konklusioner, ud fra det jeg havde læst) af min naivitet 12 september 2001, hvor jeg oplevede hvordan muslimer jublede i en kristen cafe i Århus. Jeg besluttede dengang at kaste handsken en gang for alle. God torsdag. mvh Michael Unna

    • Holger Danske

      Det samme her, stort set. Jeg sad og gloede TV d. 11/9 om aftenen og så en direkte reportage fra Kbh., der viste hvordan perkerne jublede, kørte rundt med perkerflag på deres biler, hang ud ad vinduerne og råbte og skreg. Vild fest. DET klip har jeg ALDRIG set siden og har ikke kunne spore det frem igen. Men JEG husker det lige så tydeligt, som havde det været lige for et øjeblik siden. Poul Ulimund havde ogse set det, idet han næste dag, vist nok i FT opfordrede perkerne til “ikke at træde på vore følelser!”. Det må der da have været en grund til.
      Jeg var allerede ret meget skeptisk overfor de skide perkere, ikke mindst efter flere personlige erfaringer med lortet, men efter 11. sept 2001 og deres jubel alle vegne, var jeg HELT klar over, at vi var i blodig krig med muhamedanismen.
      Smid lortet ud.