Glemmer I, så husker vi – til regnskabets time kommer.

Et af ofrene for terrorangrebet får førstehjælp af forbipasserende

Overskriften til dette videoklip er en lettere omskrevet Liva Weel sang fra 1932, den oprindelige tekst lød: Glemmer du, så husker jeg.
Her bruges teksten til at fortælle politikerne og muslimerne, der ikke har fordømt dette terrorangreb og andre terrorangreb, at vi vil huske dem til den dag regneskabets time er kommet.


Videoen viser de første minutter efter terrorangrebet set fra en chokeret forbipasserende med mobilkamera.

4 comments

  1. Michael Unna

    Jeg beklager men med Sverige som eksembel, er det vigtigt at organisere sig i grupper, da ordensmagten selvfølgelig ikke kan klare det pres som de uansvarlige politikere lægger på dets skuldre, med den massive indvandring, og lalleglade ligegyldighedsholdning til Islam.

  2. Falk Kristiansen

    Jeg ér et våben hver dag – men har da nået den alder, at jeg troede andre ville beskytte mig – så jeg ikke bør anvende dette våben. Men jeg er blevet klogere.