Video fra Biskop-vækkelsen i Roskilde Domkirke

Følgende er transkript fra videoen fra de passager der er sværest at høre. Til sidst siger biskoppen at han har læst koranen. Det gør ihvertfald ikke sagen bedre for ham!

Frihedskæmper: Du skal høre det her

Hvornår konverterer du til Islam, Kan vi ikke lige få et svar på det??

Biskop: det kan vi snakke om bagefter

Frihedskæmper: Må din menighed ikke vide sandheden, da??

Frihedskæmper: Du går også ind for Mohammed og Islam, så menigheden må vel godt vide hvor du står, ma de ikke??

Biskop: Det vil jeg godt snakke med dig om bagefter

Frihedskæmper: Hvorfor må menigheden ikke kende sandheden??

Kor duks kommer til

Frihedskæmper: Smider du mig ud af guds hus?? Jeg taler altså lige med præsten.

Frihedskæmper: Synes du ikke at du er dobbeltmoralsk, du går ind for moskeer med tårne og så kalder du dig biskop.

Frihedskæmper: Hvornår kan vi forvente at se dig i moskeen – prædikeom Islams ord og Koranen.

Frihedskæmper: Menigheden har da ret til at vide – Hvorfor os 2 privat.

Du kalder dig biskop??

Vi har holdt vores ord, vi lovede dig at du skulle høre bønneindkaldelsen – Det ord holdt vi i dag både for dig og din menighed.

10 comments

  1. Pingback: Biskoppen i Roskilde – en ulv i fåreklæder | Stop Islamiseringen Af Danmark
  2. Johannes Juhl

    Ja han ligger jo som han har redt
    Underlig nok så er det Danmarks biskopper der vil afkristne Danmark
    Hvornår mon vi ser dem konvertere til islam
    De har jo ikke engang sat sig in i hvad der står i koranen for så havde de helt sikkert ikke deltaget i sådan noget eller inviteret deres imamer inden for i folkekirken
    Og så tror de at verdensfreden kan klares ved dialog
    Danmark først Danskere først

  3. Lotte Aagesen

    Fantastisk aktion!
    Længe siden jeg har grinet så meget…….selvom det jo i virkeligheden er dybt tragisk.
    Og hvor lyder det afskyeligt – mine ører gør ondt endnu.

  4. Martin Sommer

    Nu har folkekirken gravet sin egen grav, så lad os få den lukket ,en gang for alle, og lad os koncentrere os om det der virkelig tæller: at få stækket islams voksende magt i Danmark og resten af verden.

    • Stop islamiseringen af Danmark

      Nej det modsatte, dem der var utilfredse med folkekirken og meldte sig ud pgra de venstreorienterede præster skal melde sig ind igen og hjælpe med at tage kampen indefra. Har rigtig mange venner og kammerater der ligger begravet i kristen jord, de står og venter på os på den anden side til den store morgenappel, så vil jeg nødig høre, når mit navn bliver råbt op, at jeg svigtede min tro og mine fæller.

      Anders Gravers