Muhammedtegningerne vist foran Skovgaardmuseet

SIAD holdt fredag d. 29. sep. en muhammedtegningsvisnings-aktion foran Skovgaardmuseet i Viborg til deres fernisering.

Vi afholdt den pgra. Skovgaardmuseets udstilling om blasfemi, hvor man har valgt ikke at vise muhammedtegninger eller anden blasfemi overfor islams tilhængere, fordi de er bange for dem, og på den måde er med til at skævvride ytringsfriheden, så der kun er ytringsfrihed for dem, der er parate til at yde vold. Alle vi andre må så lægge os ned med dikkende lammehaler mellem benene.
Og når først folk er blevet bange for at fornærme islam, træder islam i karakter, ligesom den har gjort i alle andre lande. Det er en af disse måder islams tilhængere altid har brugt overfor deres værtsfolk, når de er kommet tilvandret, og til sidst ender de med at eje landet.

Så baggrunden for vores aktion var ene og alene at skabe balance i udstillingen.
Det “fine” borgerskab – gamle 68’ere – som nu går rundt med en ære og værdighed som slet ikke passer til den gruppe, – er nu kommet til tops i samfundet og fryder sig over at se Jesus nedsunket i urin. Derfor var de slet ikke glade for, at vi kom for at besøge dem og vise vores verdensberømte muhammedtegninger, tegningerne fra Texas, hvor to terrorister kom for at skyde deltagerne i en tegningskonkurrence, men selv blev skudt af Texanske sikkerhedsvagter.
Foruden Pamela Geller og Robert Spencer der arrangerede tegningskonkurrencen var Gert Wilders også tilstede. Jeg var også inviteret til at være dommer på konkurrencen, men måtte desværre melde afbud.

Jeg fik så revanche ved at vise tegningerne for første gang i Europa i København for 2 år siden. Der var et kæmpe politiopbud, 400 politibetjente, en politihelikopter og indsatsstyrken på tagene. Det kæmpe politiopbud skyldtes at den Hvide enke fra Islamisk Stat havde kaldet til at tegningsvisningen skulle terrorbombes.

Når jeg skriver revanche så var det også fordi at jeg havde ønsket at vise dem på Den Sorte Diamant, som havde ladet Hizb-ut-Tahrir kønsopdele en foredragssal,- så de kunne da ikke have noget imod at vise et par tegninger – men det kunne de. Vi fik en klar afvisning.
Så var jeg blevet inviteret til Folkemødet på Bornholm af Fremskridtspartiet og havde fået lov til at vise dem der. Det lykkedes heller ikke, da Folkemødet fortalte Fremskridtspartiet, at hvis de lod mig gøre det, var de bortvist fra Folkemødet de næste 5 år. Dette er demokrati i praksis i Danmark. Læs her:
https://siaddk.wordpress.com/2015/09/03/mail-til-politiets-efterretningstjeneste/

Disse er meget berømte og utrolig kunstneriske muhammedtegninger, som folk burde være ellevilde med dem. Men af en eller anden mærkelig grund syntes arrangørerne af udstillingen på Skovgaardmuseet ikke, at vi skulle vise tegningerne, hvor vi havde tænkt os at vise dom som en “flash mob”. En meget emsig multikulret repræsentant for museet fortalte os hovent, at vi ikke kunne komme ind til receptionen, selvom vi lige havde set folk, der ikke var inviteret, få lov til at gå ind. Han blev bakket op af et par særdeles pendantiske sikkerhedsvagter a la “jeg vil gerne være politibetjent, men var for dum til at tage prøven, så nu udøver jeg magt igennem mit vagtjob”.
Den ene af dem som lignede en muslim, var flere gange ovre ved en politipatrulje, der holdt bagved, for at prøve at få os fjernet udenfor, hvor vi holdt fernisering med vores billeder.

Selvom vi blev filmet af både TV2 og af DR kan vi se, at ingen af dem har bragt vores indslag med muhammedtegningerne, men fokuserer på performancekunstneren Uwe Max Jensen, som var kommet før os og havde iført sig muhammedmaske, nøgenhed og et kors på tissemanden. Et syn der vakte moro hos nogen og hos en del af det bedre borgerskab (gamle hippier) vakte det rædsel og afskysvækkelse. Jeg så nogle af fortalerne for multikulturens bevarelse snige sig op langs trappen, mens Uwe stod uden tøj på.

Han blev kort tid efter arresteret efter de emsige vagters tilkalden af politi, men blev senere løsladt og fik at vide, at han ikke måtte vise sig i byen igen, hvilket også gjaldt John Salvesen, som egenhændigt har fået fjernet en gammel forældet blasfemi-lov.

SIAD blev interviewet et par gange, men som i København, hvor den samlede presse var dukket op for at filme og interviewe, blev der ikke vist noget til offentligheden af den simple grund at muhammed selv sidder med ved alle redaktionsmøder og forhindrer at han bliver vist.
Vi kaldte det dengang “Medie Blackout” – hvilket desværre er gældende den dag idag.

Konklusion: Ytringsfriheden gælder kun for dem der er parate til at yde vold. Når danskerne at vågne op inden det er for sent?

Anders Gravers

4 comments

  1. Michael Unna

    Hjertelig tusind tak for jeres Indsats. (lånt computer…min gamle brudt sammen…tager tid før jeg kan skrive igen). mvh Michael Unna

  2. Martin Sommer

    Godt gået, og en kæmpe respekt til dem, som, til stadighed, står op for en total ytringsfrihed, og som ikke lader sig knægte af den såkaldte ‘kulturelite’ – 68’erne, der tilsyneladende har glemt, hvad det var de kæmpede for og i mod, i sin tid.

  3. Gro Harlem

    Veldig bra og flott at de kunne vise bilder av verdens verste uhyre massemorderen og pedofilen muhammed utendørs, merkelig at politikere i Norden ønsker dette uhyret og dets sataniske religion islam velkommen til Norden ?