Danskerne er bange for muslimerne

Hvordan skal danskerne kunne have mod, når den øverste politimyndighed er bange for at bevæge sig rundt i eget land?


Et af symptomerne på en nations kulturelle undergang er frygt. Her er der kun to alternativer: ” At kæmpe for alt, hvad du har kært” eller at vælge at bøje hovedet og tie. Danskerne har valgt sidstnævnte.

Danmark er et af verdens mest gæstfrie og gavmilde lande. Vi elsker at hjælpe andre, og vi elsker især at hjælpe dem, der kommer med den muslimske kultur, der er modsat det, som vi selv står for. Uagtet, at vi ikke får tak for vores hjælp fra disse fremmede, bliver vi ved med at invitere flere af dem herop til os. Denne naive menneskekærlighed bliver ikke mindre besynderlig, når det er et faktum, at de fleste af os faktisk er bange for dem.

En psykiater vil formentlig karakterisere vor adfærd som noget, der nærmer sig Stockholm-syndromet. Altså en tilstand, hvor vi begynder at acceptere og identificere os med dem, der udnytter os. Den dominerende årsag til dette er ganske enkelt – frygt.

Dette symptom har bredt sig over alt. Til politikere, myndigheder, medier og borgere.
De få politikere, der tør tage kampen op mod disse fremmede, kan ikke færdes trygt i visse geografiske områder. De heldigste af dem får dog tildelt livvagter.
Kommunernes sagsbehandlere har gennem årtier sendt tusindvis af de fremmede på førtidspension eller evig kontanthjælp. Det er nemmere her at lukke en sag på den måde, så man undgår trusler eller det, der er værre fra de fremmede.
Politi og brandvæsen er ikke mindre bange. Så de undgår helst de kvarterer, hvor de fremmede holder til.
Udlændingestyrelse ændrer gerne en beslutning om udvisning, hvis den fremmede og hans venner tager ophold uden for denne instans, og begynder at ”sultestrejke”. De førende medier tør ikke skrive sandheden om konsekvenserne af danskernes gavmildhed over for de fremmede. Selv forfattere og kunstnere vælger at tie.
Det samme gør lærerne i landets skoler, uagtet, at det ikke er nogen hemmelighed, at det er de unge fremmede, der i den grad chikanerer undervisningen, kammeraterne og ikke mindst de kvindelige lærere.
Til gengæld belønnes disse lømler med udlandsrejser, og på visse uddannelsessteder med bederum.

Endelig er der os borgere. Vi bøjer også vore hoveder og går over på det andet fortov, når der kommer en 3-4 af de unge fremmede gående mod os. Og sidder der fire af dem i deres BMW og spiser pizza, hvor resterne og emballagen efterfølgende bliver kastet ud af sidevinduerne – påtaler vi det ikke.
Når bare én enkelt fremmed familie kommer til byen, og begynder at dominere området med vold og trusler, er der ingen af os, der siger fra. Når 500 af de fremmede (rockere) kører gennem Odense på deres motorcykler, tænker vi bare:
– Hvordan har de råd til disse køretøjer? Når danskere i et boligområde bliver chikaneret grundet deres seksualitet, taler vi om det med vennerne, men ingen foreslår at vi går i protestoptog gennem gaderne.

Apropos protestoptog: Når vi ser flere tusinde af disse skæggede mænd i lange kjoler gå i
demonstrationsoptog gennem byen, kigger vi den anden vej og tænker: Hvordan har de tid til at gøre det på en onsdag eftermiddag? Nå, ja, ingen har dem har jo arbejde.

Naturligvis kender vi alle nogle fremmede, som positivt har valgt at leve på vore præmisser. De er bare så få. Til gengæld er de ikke særligt synlige. Og hvis der virkelig var flere af dem, hvorfor er danskerne så stadigt bange? Det positive er dog, at vi ikke frygter folk fra Asien, Amerika, Europa, Australien og Østeuropa.
Hvorfor skulle vi også det, når disse mennesker opfører sig på samme civiliserede måde som os selv?

Men frygten for lige præcis en ganske bestemt gruppe af fremmede er overalt. Alene det, at jeg skriver denne her tekst, bevirker – udover at jeg får en masse positive tilkendegivelser fra folk over hele landet – at der også er nogle af dem, der bekymret spørger mig:
– Jamen, er du ikke bange for at rette kritik mod de fremmede?
– Måske, men jeg har altså valgt at tage kampen op af hensyn til vore børn og børnebørn, svarer jeg.
For dem, der skal beskytte os, har valgt at bøje hovederne – af frygt. Selv vor justitsminister har udtalt, at pressen, han ikke tør gå hånd i hånd med sin kæreste gennem Vollsmose.
Her taler altså en af de bange danskere, som tilfældigvis er den øverste leder af politiet, kriminalforsorgen og civilstyrelsen. For ikke at tale om vor statsminister, der har erkendt, at visse områder af landet nu kontrolleres af muslimer.

Gud bevare Danmark – For vore øverste sikkerhedsansvarlige har givet op.

Journalist
Peter Qvistgaard

4 comments

  1. Johannes Juhl

    Danmark i total forfald og i knæfald for muslimerne med rigtig god hjælp af radikale lære

    Dansk folkeskole har droppet julegudstjeneste: Folk er totalt forbavsede

    På en nordsjællandsk folkeskole er det nu slut med at gå i kirke før juleferien.
    Af hensyn til andre trosretninger end kristendommen har det pædagogiske udvalg på Gribskolen i Græsted besluttet, at de yngste elever ikke længere skal til julegudstjeneste.

    Det skriver TV 2.

    Torsdag skrev skolens leder, Marianne Vedersø Schmidt, på skolens forældreintranet, at kirketraditionen skulle ”glide ud”.
    ‘Beslutningen tog vi som følge af, at vi på skolen har børn med anden tro end den protestantiske. Vi er meget glade for samarbejdet med kirkerne og vil bestemt fortsætte med dette samarbejde, da det giver alle børn en kulturel og almendannende viden – men julegudstjenesten er også forkyndende, og det må derfor være op til de enkelte familier, om de ønsker at deltage i julegudstjenesten i privat regi,’ skrev hun ifølge mediet.
    Det fører nu til kras kritik fra både byrådsmedlemmer, et folketingsmedlem, sognepræsten og flere forældre til børn på skolen.
    Borgmester Kim Valentin (V) opfordrer skolen til at ændre beslutningen og alligevel sende eleverne i kirke.
    ’Det må være udtryk for misforstået hensyntagen til ikke-kristne at aflyse kirkegangen ved juletid. Vi er et kristent land og det skal vi være stolte af. Der skal naturligvis ikke være tvang til at deltage, men vores kirke og særligt julen er en vigtig del af vores kultur, og hvis man bor i Danmark så vil det være fornuftigt at forstå og deltage i dette. Skolebestyrelsen må træde i karakter her, og beslutte at traditionerne omkring højtiderne er vigtige for alle og det er ikke forsent at lave om på en forkert beslutning hos skoleledelsen,’ skriver han på Facebook.
    Læs også: Trist Sandra Toft: Sådan tog Mulle det at blive sendt hjem
    Også Dansk Folkepartis folketingsmedlem, Marie Krarup, blander sig i debatten.
    ’Grotesk mangel på almindeligt selvværd. Vi er et kristent land. Derfor har vi kristne traditioner. Det skal vi saftsuseme ikke sløjfe i multikulturalismens navn. Føj for den! Hvor mange steder dropper man juleafslutning med skolen i kirken? Hvem kender andre tilfælde?,’ spørger hun.
    Sognepræst i Græsted Kirke, Ole Backer-Mogensen, skriver ifølge Netavisen Gribskov på Facebook, at kirken først i denne uge fik besked om skolens beslutning, selvom den stammer helt tilbage fra foråret.
    ‘Man vælger at afslutte mange års tradition uden at give den ene part besked. Det i sig selv gav lige en mavepuster. Først da jeg skriver til skolelederen og spørger om hun giver en kop kaffe, så jeg kan høre, hvad der sker, får jeg at vide, at det forholder sig sådan. Og får samtidig en udtrykkelig undskyldning for, at vi ikke er blevet informeret før,’ skriver han, der anerkender, at julegudstjenesten er forkyndende.
    Læs også: Syv-årig dreng bankede pludselig i væggen på sit værelse: Den lugt, han klagede over, får nu moren til at advare andre
    ‘Selve talen er oftest blot en genfortælling af juleevangeliet på børneniveau. Vi taler jo om børn. Jeg vil tro de fleste vil kunne overleve at sidde inde til det uden at blive krænket i deres religiøse frihed. Men jeg ville underkende betydningen i juleevangeliet, hvis jeg ikke tillagde den vægt i sig selv’,’ skriver præsten, der ærgrer sig over, hvis julen ‘bliver reduceret til Skillemadinkadu og Søren Banjomus’.
    Formanden for skolebestyrelsen på Gribskolen, Charlotte Orland Pedersen, har fået en stribe henvendelser fra utilfredse forældre.
    »Vi har fået 10 officielle forældrehenvendelser, som føler, at det er en ærgerlig beslutning, og så har der været en kæmpe debat i forskellige Facebook-grupper. Det er vi selvfølgelig nødt til at tage en dialog omkring,« siger hun til TV 2.
    Skolebestyrelsen vil nu holde et ekstraordinært møde om sagen torsdag i den kommende uge.

    Det er således et åbent spørgsmål, om det alligevel ender med en julegudstjeneste eller en juleafslutning, sådan som skolens pædagogiske udvalg har besluttet. Her var det meningen, at flere klasser skal optræde.

  2. Michael Unna

    PS. Desuden betalte samaritaneren i lignelsen selv for at hjælpe det røveroverfaldet offer. Han forlangte ikke at samaritanske samfund skulle betale for hans hjælp til den fremmede.

  3. Michael Unna

    Det har egentlig ikke noget med det, som fejlagtigt kaldes næstekærlighed at gøre. . Buddet i moseloven som Jesus henviser til hedder- Elsk din næste, som DIG SELV-. Dvs man skal også elske sig selv. Det har intet med kærlighed at gøre , at hjælpe en der vil dig og dine nærmeste dig ondt med sin religiøse ideologi, som deler mennesker op i tro/vantro- rene/urene, og som pga sin religion ikke fatter hvad kærlighed drejer sig om i forhold til sine egne- ære/skam – begreber. Det er som om man totalt har glemt næste generation- altså børnene, som åbenbart skal arve konsekvensen af ens egen fejhedsdiplomati. Jeg kan da godt vende den anden kind til hvis jeg får en lussing, men det betyder da ikke at jeg skal finde mig i at blive truet med at slået ihjel. Jesus sagde ikke- hvis du får et sværd i maven, så vend ryggen til-. Desuden skal jeg da ikke lade – min næste- og det gælder især børnene blive undertrykt og kuet, eller voldtaget og ødelagt af denne- usekulære diktatorreligion (ud fra dens ProfetFører ideal)-. Hvis vi kan sende soldater ud af landet for at bekæmpe konsekvenserne af denne religion, kan vi da ikke være andet bekendt end at bekæmpe den herhjemme- også millitaristisk. Her mener jeg også både- livstidsstraf (og med livstid menes livstid uden benådning) med afsondret øde fængselsophold indtil døden indtræffer, dødstraf, eller fredsløsdom burde komme på tale til dem som direkte støtter det, vi sender soldater liv på spil for at bekæmpe, bør være på sin plads i civilsamfundet. Alt det burde være soleklart for ethvert anstændigt menneske, som ønsker det bedste for sine børn- nemlig frihed og kærlighed. God jul og godt nytår. mvh Michael Unna

    • Johannes Juhl

      Ville det så ikke være uendelig billigere og bedre mindre omkostnings frit ( tænker her på pst død og lemlæstelse ) at vores soldater blev herhjemme og passede grænsen.
      Samtidig med at vi kræver at frau Merkel bygger en mur langs grænsen de flygtninge som kommer her er jo kommet derfra og Tyskland er et sikkert land.
      Og hvis der eventuelle. vil være bøvl med konventioner så skal vi jo bare ud af dem.
      Men hvor er DF i det spil? De sidder jo med nøglen til det Ligesom de nu kræver at flygtninge skal hjem hvis der er sikkert i deres hjem land. Men det er jo ikke ensbetydende med at de bare skal komme her og gøre Danmark usikkert
      Danskere først
      Danmark først.